_tHokA_ Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Har bygget meg en svak server. Bruker en S754, AMD 2800 Sempron CPU som skal gå på stock hastighet. Kassa er helt åpen, har ingen sider. Og det er ikke vifter bak, og heller ikke hull til vifter der. Eneste vifta er på PSU. Er onboard skjermkortet jeg skal bruke, så blir ikke så mye varme ifra den delen Så vil en Silverstone Nitrogon CPU-Kjøler klare å kjøle ned CPUen min uten vifter? Lenke til kommentar
TheInfamous Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Ikke at jeg har den største peilingen på dette, men er det noe poeng å bruke den der uten vifter? Lenke til kommentar
Loke_h Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Les produktanmeldelser nederst, så ser du at ihvertfall en person har testa denne uten vifter på kraftigere CPU. AMD X2 3800+. Du trenger god luftsirkulasjon i kabinettet da. Lenke til kommentar
_tHokA_ Skrevet 1. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2007 Du trenger god luftsirkulasjon i kabinettet da. 8056360[/snapback] Jeg har åpen kasse :!: Lenke til kommentar
johanf Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Jeg har åpen kasse :!: 8056415[/snapback] Det er ikke det samme som god sirkulasjon. Om du setter kjøleren midt i et rom uten bevegelse i lufta, er det omtrent det samme som å sette den i en utedass. Det er luft i bevegelse som fjerner varme fra kjøleren. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Her er en tilbakemelding som lover bra uten egen vifte. Han utnytter nærheten til PSU of får 45'C. Det er jo mer enn bra nok. Lenke til kommentar
tranzer Skrevet 11. mars 2007 Del Skrevet 11. mars 2007 Den kjøleren der kan også kjøres uten Vifte, men du kan sette trur det er 2x80mm på den Lenke til kommentar
Jovi60 Skrevet 11. mars 2007 Del Skrevet 11. mars 2007 (endret) Den kjøleren der kan også kjøres uten Vifte, men du kan sette trur det er 2x80mm på den 8131758[/snapback] Har denne selv...2x60mm passer på denne....og, ja, den kan kjøres UTEN vifter...forutsatt at man her en CPU som ikke utvikler FOR mye varme da.. Endret 11. mars 2007 av Jovi60 Lenke til kommentar
vormdal Skrevet 17. mars 2007 Del Skrevet 17. mars 2007 Har bygget meg en svak server. Bruker en S754, AMD 2800 Sempron CPU som skal gå på stock hastighet. Kassa er helt åpen, har ingen sider. Og det er ikke vifter bak, og heller ikke hull til vifter der. Eneste vifta er på PSU. Er onboard skjermkortet jeg skal bruke, så blir ikke så mye varme ifra den delen Så vil en Silverstone Nitrogon CPU-Kjøler klare å kjøle ned CPUen min uten vifter? 8056313[/snapback] skal nokk klare det den dær!..Er det nitrogen i den?..Isåfall så er det ikke noe problem Lenke til kommentar
jonas_blomster Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 Har ikke noe å si om det er nitrogen i den da, nitrogen holder jo ikke sin lave temperatur evig.... er bare flytende nitrogen som er kjent for å være så kaldt. Lenke til kommentar
ballsa Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Vurdere selv kjøpe den kjøleren. Har en Pentium4 3 Ghz. Hadde håpet å kunne kjøre uten vifter på men ut ifra det som står her så er det tydelig at jeg må kjøre de viftene Synd egentlig, er drita lei av vifter som surrer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå