Gå til innhold

nytt spill til X360

Anbefalte innlegg

Hei skal kjøpe meg nytt spill til X360

men veit ikke hvilket spill jeg skal kjøpe

har følgende spill:

Project gotham racing 3

Lost Planet

Crackdown

Call of duty 3

Gears of war

saints row

quake 4

perfekt dark zero

og har forhåndsbestilt forza motorsport 2

så hvilket spill bør jeg kjøpe/ vente på?

Endret av akakulings
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Splinter Cell: Double Agent

R6: Vegas

Du kan umulig bli skuffet. :)

8061065[/snapback]

Double Agent ja, storkoste meg med det! Fantastisk grafikk, med solid single player som kanskje var litt for kort i følge noen.

Edit: Innlegg nr. 666 :devil:

:tease:

Endret av Kjeksmestern
Lenke til kommentar

Vil helt klart anbefale Dead rising.

Bare vær klar over at det kan være frustrerende i starten, og at mange har lagt save systemet til hat.

Test drive unlimited var også underholdende hvis du er ute etter et nytt bilspill, men spillet er kanskje best hvis du har Live.

Vært også greit om du evt kunne utdype litt hvilke type spill du både kunne tenkt deg, og hvilke sjangere som du liker best (jeg antar det er FPS og bil spill, men man vet aldri).

Lenke til kommentar

Det er vel greit om folk skriver hvorfor de vil anbefale spill? Kanskje linke til omtaler osv.

Jeg vil anbefale Dead Rising, som det har blitt sagt før i denne tråden; kan spillet være svært frustrerende å spille på starten, du blir drept hele tiden, du rekker ikke oppdragene osv., men etter litt tid blir man bedre og bedre i spillet, og man vil elske det.

Spillet kan sammenlignes med Dawn of the Dead, hvor man er på et kjøpesenter fult av zombier, alle butikkene er åpne, så de fleste produkter står til rådighet som våpen; bowlingballer, golfkøller, store bamser, gressklipper, motorsag, skytevåpen, hagesakser, you name it.

Zombier detter ned trapper, går rundt med handlevogner osv. Det er faktisk morsomt å finne seg et hjemmested for å se hvordan zombiene oppfører seg.

Du burde hvertfall teste det ut, etter hva jeg leser er dette et elsk\hat-spill, det er surt å kaste penger ut vinduet. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...