Exiztzor Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 (endret) Hei skal kjøpe meg nytt spill til X360 men veit ikke hvilket spill jeg skal kjøpe har følgende spill: Project gotham racing 3 Lost Planet Crackdown Call of duty 3 Gears of war saints row quake 4 perfekt dark zero og har forhåndsbestilt forza motorsport 2 så hvilket spill bør jeg kjøpe/ vente på? Endret 1. mars 2007 av akakulings Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 (endret) R6:Vegas Call of Duty 2 Dead Rising Endret 2. mars 2007 av Kjeksmestern Lenke til kommentar
Litraphy Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Splinter Cell: Double Agent R6: Vegas Du kan umulig bli skuffet. Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 (endret) Splinter Cell: Double AgentR6: Vegas Du kan umulig bli skuffet. 8061065[/snapback] Double Agent ja, storkoste meg med det! Fantastisk grafikk, med solid single player som kanskje var litt for kort i følge noen. Edit: Innlegg nr. 666 Endret 2. mars 2007 av Kjeksmestern Lenke til kommentar
Exiztzor Skrevet 2. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2007 R6:VegasCall of Duty 2 Dead Rising 8059367[/snapback] tenkte kansje på : dead rising R6: vegas Lenke til kommentar
hodesleng Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 har du ikke Gears of War til 360`n så er jo det et must! Lenke til kommentar
teekej Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Far Cry instincts Predator er yndlingsspillet mitt etter Gears. Det er dritkult og Ganske langt siden du får spilt to forskjellige storyer Kjøp. Elsker dette. Lenke til kommentar
benyeah Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Oblivion må du jo ha, hvis du er glad i rollespill. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Kan du ikke bare laste ned demoer over Xbox Live!? Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 GRAW 2 8061046[/snapback] Enig. Lenke til kommentar
Dragoncrest Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Vil helt klart anbefale Dead rising. Bare vær klar over at det kan være frustrerende i starten, og at mange har lagt save systemet til hat. Test drive unlimited var også underholdende hvis du er ute etter et nytt bilspill, men spillet er kanskje best hvis du har Live. Vært også greit om du evt kunne utdype litt hvilke type spill du både kunne tenkt deg, og hvilke sjangere som du liker best (jeg antar det er FPS og bil spill, men man vet aldri). Lenke til kommentar
Amored Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Def Jam Icon og NBA Street Homecourt! Lenke til kommentar
Exiztzor Skrevet 2. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2007 tenkte meg enten et nytt FPS eller Bilspill. så lurte på om noen har noen bra bilspill jeg bør kjøpe? Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Det er vel greit om folk skriver hvorfor de vil anbefale spill? Kanskje linke til omtaler osv. Jeg vil anbefale Dead Rising, som det har blitt sagt før i denne tråden; kan spillet være svært frustrerende å spille på starten, du blir drept hele tiden, du rekker ikke oppdragene osv., men etter litt tid blir man bedre og bedre i spillet, og man vil elske det. Spillet kan sammenlignes med Dawn of the Dead, hvor man er på et kjøpesenter fult av zombier, alle butikkene er åpne, så de fleste produkter står til rådighet som våpen; bowlingballer, golfkøller, store bamser, gressklipper, motorsag, skytevåpen, hagesakser, you name it. Zombier detter ned trapper, går rundt med handlevogner osv. Det er faktisk morsomt å finne seg et hjemmested for å se hvordan zombiene oppfører seg. Du burde hvertfall teste det ut, etter hva jeg leser er dette et elsk\hat-spill, det er surt å kaste penger ut vinduet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå