pessimisten Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Hei! Har en I-mate SP5. Hver gang jeg sender medlinger så får jeg opp en beskjed om at Meldingen har blitt sendt. jeg har lett gjennom Options både her og der, men mulig det er noe jeg ikke ser. Finnes det noen måte å hindre at denne meldingen popper opp? Lenke til kommentar
µT. Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Får du en sms hver gang du sender en melding? Hvis det er det, så må du slå av leveringsrapport. Men så er det mulig det er dette du har problemer med å finne? eller? Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 1. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2007 Får du en sms hver gang du sender en melding? Hvis det er det, så må du slå av leveringsrapport. Men så er det mulig det er dette du har problemer med å finne? eller? 8057162[/snapback] Nei det er ikek det. Den er disabled. Det er det at hver gang jeg sender en sms så gir telefonen beskjed om at nå er den på vei/sendt plager meg litt fordi jeg har en tendens til å skru på tastelås etter jeg har sendt en sms. Så da må jeg låse opp igjen for å trykke ok. Det går greit 1 og 2 ganger, men blir irriterende i lengden, Særlig fordi man får ikke noen flere meldinger før man har trykka ok. Lenke til kommentar
µT. Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 (endret) Aha.. Da vet jeg ikke.. Har ikke vært borti en I-Mate før.. så det blir litt vanskelig for meg da hehe Endret 2. mars 2007 av Steffen_moss Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå