Cryovat Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Kom over denne videoen for Heatseeker: Har vel aldri vært tvil om at Wiimoten er egnet til flysimulatorer. :!: Må få skaffet meg en Wii snart. Lenke til kommentar
vict0r Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Ser ganske imponerende ut visuelt sett! Er ikke en veldig stor fan av flysimulatorer, så jeg kan ikke si så mye om gameplay, men visuelt sett er det virkelig imponerende! Lenke til kommentar
Mala Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Og dermed var det duket for enda eit ønske blandt de få til Wii. Dette såg egentlig veldig heftig ut Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 (endret) Meget lekkert! Spennende med et jageflyspill... "I feel the need... the need for speed!" Endret 1. mars 2007 av Jorchi Lenke til kommentar
TCi Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Skal absolutt ha meg dette. Ser rått ut, håper kontrollen er solid. Bare under en måned til det lanseres også. Lenke til kommentar
Niskivara Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Ser veldig moro ut. Alle rapporter har vært positive til kontrollene også, så håper det blir helt konge. Lenke til kommentar
Beyma Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Nesten god nok grunn til å kjøpe wii for det spillet.. Lenke til kommentar
aspic Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Såg fint ut Utviklarane har sagt at dei er overraska over kva Wii eigentleg kan prestere. =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå