tmolberg Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 (endret) Hei Som tittelen sier kunne jeg tenkt meg litt kreativ tilbakemelding på bildene mine. Hva mener DU jeg burde gjøre med bildene? Hva mangler dem? Hvis du har noe som kunne hjelpe meg og min vei mot det perfekte bilde så fyr løs. Jeg er open for mange forskjellige løsninger. Bildene: http://groggi.deviantart.com Programmer jeg bruker: Photoshop CS2 Ultra Fractal Apophysis Paint.NET til mod: Hvis tråden er postet feil sted så flytt den til riktig sted. Var litt usikker en ting til: Ja jeg vet dem ligger på deviantart.com men pleier ikke å få noen form for konstruktiv kritikk der. Si hva du mener om dem. Endret 1. mars 2007 av tmolberg Lenke til kommentar
Beyma Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 (endret) seriøst så kule bilder... Eller hva enn det er.. Likte spesielt den ball of energy.. Nytt skrivebordsbakgrunn.. Endret 1. mars 2007 av crimar Lenke til kommentar
tmolberg Skrevet 1. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2007 Bildene er laget ved bruk av Fractal programmer. Noen form for veldig avansert matematikk (jeg har ikke satt meg inn i fractaler). Lenke til kommentar
tmolberg Skrevet 4. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2007 bump ingen som har noen synspunkter? tar gjerne imot ros også Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Wow. Kjempekule bilder! Likte alle sammen, men som den andre over her likte jeg også Ball of Energy godt. Lenke til kommentar
tmolberg Skrevet 10. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2007 bump, har lagt ut flere bilder nå. Si hva dere mener. Hva bør jeg gjøre? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå