xmagnus1 Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Hei jeg har slitt med å ikke få høy nokk lyd når jeg spiller av musikk og snakker på skype på pc'en. Jeg har alt av lydslidere på topp, men har fortsatt ganske lav lyd... Er det noen måte å få høyere lyd på ved hjelp av et program eller noe sånt?? Mener jeg har hørt om et sånt program der man kan "booste" lyden til å bli høyere... Hilsen Magnus Lenke til kommentar
Tøffe-Tetra Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 prøve å gå for eksterne høytalere med egen forsterker, Det er nok beste løsningen trur jeg, Lenke til kommentar
xmagnus1 Skrevet 1. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2007 tenkte mer på et program for å få opp desibel... vet det finnes vet bare ikke hvor... Lenke til kommentar
MasterOfDisaster Skrevet 10. mars 2007 Del Skrevet 10. mars 2007 spiller du fra bærbar? da er det ikke altid bra høytalere. da er det de som er problemet ikke signalet ut. å få en "desibel øker" vil da lage skurr og tull Lenke til kommentar
Barcarolle Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 (endret) Jeg har et gratisprogram du kan bruke til å øke lyden, har forøvrig et par andre funksjoner som ekko, opptak o.l. Denne tar imidlertid ikke å gjør det "live" for deg. Fungerer bare på musikkfiler og slikt. Det gode med det er at du kan doble, eller mer om du vil, lydstyrken og dette skjer også på ipod/annen mp3 spiller også. Programmet heter "Wave Pad". Tar ikke lang til å google det frem. Endret 5. april 2007 av Jensemann4 Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 Ta også en titt i denne tråden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå