Matsemann Skrevet 25. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2007 Hvilke trege menyer? Kjører nyeste versjon, og de skifter fort. Lenke til kommentar
Ultrag Skrevet 25. mai 2007 Del Skrevet 25. mai 2007 Her bruker de nok et halvt sekund eller noe på å lukke seg. Irriterende. Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 26. mai 2007 Del Skrevet 26. mai 2007 (endret) Inspirert av marsan, lagde jeg kubuntulogoen i svart på 30 min (inkl. render i yafray) EDIT: større bilde 8683673[/snapback] Kunne du ha lastet opp blender fila, slik at jeg kan se på den? I blender liksom... Er nysgjerrig på hvordan dere gjør det... Forresten, har ett lite problem som jeg ikke skjønner hva kommer av: Når jeg skal extrude til siden, blir den også extruda innover.. Hva kan jeg gjøre for å hindre dette? Endret 26. mai 2007 av AnaXyd Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 26. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2007 Jeg tror du har valgt feil hjørner når du extruder. Trykk A helt til du ikke har valgt noen, og trykk så B. Dra en firkant over akkurat de du vil extrude. Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 26. mai 2007 Del Skrevet 26. mai 2007 Takk for svar, men jeg tror det var at jeg ikke fulgte guiden helt riktig... Er litt heftig når man akkurat har begynt med dette, og er litt forvirret da det er så mye valg og menyer man kan gjøre... Men er det noen som kan laste opp sin blender fil..? Lenke til kommentar
Gaute91 Skrevet 26. mai 2007 Del Skrevet 26. mai 2007 (endret) Kjeda meg dønn ihjel i går: 8705917[/snapback] Stilig hvordan lagde du denne her? sclupt mode? Endret 26. mai 2007 av Gaute91 Lenke til kommentar
Marsan Skrevet 26. mai 2007 Del Skrevet 26. mai 2007 Kjeda meg dønn ihjel i går: 8705917[/snapback] Stilig hvordan lagde du denne her? sclupt mode? 8706360[/snapback] Nei..vanlig meshmodelering med rigg Veldig basic alt sammen da. Lenke til kommentar
Gaute91 Skrevet 26. mai 2007 Del Skrevet 26. mai 2007 Kjeda meg dønn ihjel i går: 8705917[/snapback] Stilig hvordan lagde du denne her? sclupt mode? 8706360[/snapback] Nei..vanlig meshmodelering med rigg Veldig basic alt sammen da. 8707032[/snapback] ok;) hadde vært tøft med en animasjon også Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 26. mai 2007 Del Skrevet 26. mai 2007 Oh! Driver å lager denne alienen eller hva det er i mesh modelling... Stilig! Kommer med resultat snart.. Lenke til kommentar
Mads-b Skrevet 26. mai 2007 Del Skrevet 26. mai 2007 Her er blenderfila til logoen. Den skulle egentlig ha farger, men jeg bestemte meg for det "svarte glasurlaget" på toppen i steden. Tror det er bare å justere opp alpha litt for å få fargene.. BTW: trenger man egentlig blend1 filen? kunbuntu.zip Lenke til kommentar
Gaute91 Skrevet 26. mai 2007 Del Skrevet 26. mai 2007 (endret) Den er jo ikke så værst den, men hvordan lagde du den egentlig? mesh modelering, eller curve? trenger man egentlig blend1 filen? Nei, det er bare en mellomlagringsfil, hvis jeg ikke tar helt feil Endret 26. mai 2007 av Gaute91 Lenke til kommentar
Mads-b Skrevet 26. mai 2007 Del Skrevet 26. mai 2007 En kombinasjon av polymodellering og diverse tools. For eksempel: Tannhjulet ble lagd av at jeg modellerte en tann, og brukte ett av skrueverktøyene til å kopiere det rundt. Har egentlig ikke så mye til overs for kurver, og bruker dem kun i extrusion-sammenheng. Modeller som kubuntu-logoen er langt kjappere på modellere vertex-for vertex, egentlig, når man er litt dreven på det. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 29. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2007 Endelig ferdig...! 8733034[/snapback] "En kort helaftens animasjonsfilm", hehe :!: Den var sinnssykt rå! Får vi mer info? Hvor lang var renderingstiden, modelleringstiden osv.?? Kameraet beveget seg kult rundt og musikken var bra. Det eneste jeg har å sette fingeren på var når det ble skiftet kameravinkel skjedde det brått, uten noen form for rask fading. Håper de som skal se på den liker den da Lenke til kommentar
Gaute91 Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 (endret) Endelig ferdig...! 8733034[/snapback] Rått detta hvor har dere fått tak i alle lydeffektene? Ikke for å være frekk men: Er det rommet han kommer inn før han skal inn i "mario" landskapet laget av en tutorial? syns jeg har sett noe lignende før, http://www.blendernation.com/tutorials/ble...-tech-corridor/ lurer også på om deler av skinnesystemet/gangene er henta herfra: http://www.blendernation.com/tutorials/ble...ough-the-mines/ ? Ellers veldig bra kanskje det hadde vært litt tøft om de flammene som kom fra jetmotorene sto på lenger? men ville kanskje blitt begrenset tid siden man bare kan ha hundre tusen partikler hvor mange scener hadde dere, eller laget dere alt i en scene? Er det foresten samme modell man ser komme opp som et fly, eller er det en annen? Endret 29. mai 2007 av Gaute91 Lenke til kommentar
skylinepower Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 Endelig ferdig...! 8733034[/snapback] hva heter den "country" aktige sangen? send meg den! Lenke til kommentar
Marsan Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 Endelig ferdig...! 8733034[/snapback] Bra jobba VolantKnave. En del småfeil men helhetlig så er den bra utført. Morsom setting. Marsan Lenke til kommentar
Marsan Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Noe jeg ordna til Weekend Contesten på Blenderartists.org Topicen var Yin Yang. Lenke til kommentar
danno_O Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Jeg har laget musikken til VitamVitamus filmen (inkl. lyder) Musikken er for det meste laget i Soundtrack. En avansert versjon av eJay men det var nok til å imponere lærere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå