Torbjørn T. Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Alle bidraga ligg her, men kven som kom på kva plass veit ikkje eg. Lenke til kommentar
fox Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 http://gathering.org/tg07/gallery/freestyl..._it-uns.png.php bildet vinner så klart!! Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 9. april 2007 Forfatter Del Skrevet 9. april 2007 Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Før textures. Bare lagt på omtrentlig farge. Skal jo gi det en slags metall-effekt (chrome). Lenke til kommentar
Marsan Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 (endret) Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Før textures. Bare lagt på omtrentlig farge. Skal jo gi det en slags metall-effekt (chrome). 8344161[/snapback] gassbrenner of some sort! Ok detaljer, blir bedre med teksturer. Har endelig klart å skjønne UV unwrapping så da blir gitaren min ferdig snart, sittet hos svigers i påska så lite tid for blending. Endret 9. april 2007 av Marsan Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 9. april 2007 Forfatter Del Skrevet 9. april 2007 gassbrenner of some sort! Ok detaljer, blir bedre med teksturer. 8344536[/snapback] Gassbrenner, ja Om noen har et bilde jeg kan se etter hadde det vært god hjelp. Eneste gassbrenneren jeg har funnet så langt er denne: http://kptnaturfag.no/shop/10521/image , og kvaliteten er elendig... Men får begynne på chrominga da, og håper jeg blir ferdig i kveld. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 9. april 2007 Forfatter Del Skrevet 9. april 2007 Bare meg, eller ble den litt vell mye gull-aktig? Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Vel, får vel bare justere "litt" da. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 9. april 2007 Forfatter Del Skrevet 9. april 2007 (endret) Okey, dagens siste utkast Gjenstår å fjerne bakgrunnen (men må ha den med i rendereingen for at det faktisk skal være noe å speile) + litt finjustering. Om dere har noe å tilføye, kom med det Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Bildet jeg så etter: http://kptnaturfag.no/shop/10521/image De tidligere utkastene: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Endret 9. april 2007 av Matsemann Lenke til kommentar
Gaute91 Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 (endret) Okey, dagens siste utkast Gjenstår å fjerne bakgrunnen (men må ha den med i rendereingen for at det faktisk skal være noe å speile) + litt finjustering. Om dere har noe å tilføye, kom med det Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Bildet jeg så etter: http://kptnaturfag.no/shop/10521/image De tidligere utkastene: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor 8345567[/snapback] synes som jeg sa på skolen at den må bli litt midre skinnende, gassboksen reflekterer jo egentlig veldig lite ingenting (du får spørre camilla om du kan låne en gassbrenner fra skola). kanskje også gjøre fargen på selve brenneren (gull) litt mer rølig så den blir mer kobberfarga (trur det egentlig er det den er), og hvis du ville gi deg selv en liten utfordirng ville jeg prøve å smusse den ned så den ser ut som en gassbrenner som har vært brukt, ikke bare helt nylakkert... det hadde vært tøft... Men en flamme hadde også vært artig å sett på den... Edit: Kanskje gjør håndtaket litt mer detaljert, med en pluss og minuspil på Endret 10. april 2007 av Gaute91 Lenke til kommentar
Marsan Skrevet 12. april 2007 Del Skrevet 12. april 2007 Fin brenner Matsemann men den blir bedre med teksturer også Gitaren er ferdig: Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 12. april 2007 Forfatter Del Skrevet 12. april 2007 Bra, veldig bra Flotte teksturer. Om det er noe jeg kan sette fingeren på så er det nederst der strengene er festet. Strengene og lyset på den svarte plata. Men ellers ble det virkelig bra Lenke til kommentar
grimjoey Skrevet 12. april 2007 Del Skrevet 12. april 2007 Blender utviklerene holder til på irc og svarer gjerne på spørsmål. Husker ikke server eller kanal men det står på sidene deres. Det har hjulpet meg litt. Sjekk "blender fluid simulation" på youtube. Mye bra. Lenke til kommentar
Marsan Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 Blender utviklerene holder til på irc og svarer gjerne på spørsmål. Husker ikke server eller kanal men det står på sidene deres. Det har hjulpet meg litt. Sjekk "blender fluid simulation" på youtube. Mye bra. 8371778[/snapback] #blendercoders på freenode Jeg holder meg bare på #smc , masse gøy der. Lenke til kommentar
Gaute91 Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 Heisann, har prøvd meg litt på Fluid Simulator i blender Har laga en del egne ting, med ganske godt resultat synes jeg... Her er et bilde, det tok 43 min å rendre da Lenke til kommentar
Kallileo Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 Her er et bilde, det tok 43 min å rendre da 8379160[/snapback] Kult!! Hva skal det forestille...? Et abstrakt bilde av vann mot en glassplate? Veldig fint, btw.. Lenke til kommentar
Gaute91 Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 Her er et bilde, det tok 43 min å rendre da 8379160[/snapback] Kult!! Hva skal det forestille...? Et abstrakt bilde av vann mot en glassplate? Veldig fint, btw.. 8379189[/snapback] Var kanskje litt vanskelig å se på det bildet der, det skal egentlig være et glass som vannet nettopp er blitt helt fort ned i... Hadde stilt inn i kameraet feil, så det blei svartvitt, men snart kommer en der bordplata er ornagsj så da er det mer kontrast mellom vannet og glasset Lenke til kommentar
A!1 Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 Noen som vet om noen gode blender bøker da? Fant disse på amazon: The Official Blender 2.3 Guide The Official Blender Gamekit The Blender book : free 3D graphics software for the Web and video Noen som vet om noen av disse eller noen andre bøker på papir/pdf som er verd å lese? (Kul tråd forresten) Lenke til kommentar
Marsan Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 Hei HavarN. Jeg ser mange som sier at denne er bra: Introducing Character Animation with Blender Lenke til kommentar
Pc Lynet Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 Hei Jeg skal begynne med blender og har bestilt Denne boka. Den kommer ut i mai og er laget av blender teamet Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 15. april 2007 Forfatter Del Skrevet 15. april 2007 Kult Har du begynt, eller venter du til boka kommer? Lenke til kommentar
Pc Lynet Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 Kult Har du begynt, eller venter du til boka kommer? 8393220[/snapback] Kan selvfølgelig ikke vente Driver på nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå