Runar Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 Vi lager en animasjonsfilm i Blender som prosjekt på skolen nå. Skal se om jeg får lagt ut noen bilder/scener i morgen Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 19. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2007 Oi, kult. Hvilken linje går du? Lenke til kommentar
Runar Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 Medier og Kommunikasjon, men dette er noe vi (en gruppe på 5 personer) har valgt selv i prosjektfag. Lenke til kommentar
nAD Skrevet 20. mars 2007 Del Skrevet 20. mars 2007 Jeg skal prøve å lage en 3d animasjon av en logo, så hvordan kan jeg legge inn et bilde som jeg 'tegner' etter? Lenke til kommentar
Marsan Skrevet 20. mars 2007 Del Skrevet 20. mars 2007 (endret) trykk på view i 3d window åsså trykk på background image! Edit: noe jeg pussler med for tiden: Endret 20. mars 2007 av Marsan Lenke til kommentar
LeBateleur Skrevet 20. mars 2007 Del Skrevet 20. mars 2007 Jeg og har begynt å bruke blender nå og er nesten igjennom pepperkakemann-tutorialen.. Marsan? hvor lang tid har du brukt på den inflames tingen? Lenke til kommentar
Marsan Skrevet 20. mars 2007 Del Skrevet 20. mars 2007 i timer aner ikke... jeg brukte en kveld og en formidag..kanskje 4-5 timer.. Egentlig ganske lett..brukte et bilde som jeg brukte som bilde og extruda fra et plane alle objektene og flytta litt punkter. Ekstremt lett hvis man tenker etter, vanskelige nå er å få rett lys og refleksjoner. laga en wallpaper av den da: In Flames wallpaper: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Lenke til kommentar
Kallileo Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 WOW! Æ E IMPONERT! har sett masse tøft her! ska laste det ned og prøve litt selv også. og Marsan: Du e best Lenke til kommentar
Kallileo Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 oi... det var nok litt vanskelig i starten, ja. skjønner ikke en drit. men jeg lurer på om "slipp jimmy fri" er laget i blender. Ligner på de øverste bildene matsemann postet.. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 (endret) "Slipp Jimmy fri" er ikke laget i Blender. Edit: Tenkte på feil film. Men jeg tviler fortsatt på at den er laget i Blender. Endret 22. mars 2007 av Runar Lenke til kommentar
Volant Skrevet 23. mars 2007 Del Skrevet 23. mars 2007 (endret) Ah, en Blendertråd. Så skøy. Det liker vi. Jeg jobber sammen med Runar på den animasjonsfilmen på skolen. Her er en testanimasjon av den aller første scenen. Den ser mye bedre ut nå. Og en tidlig render av andre scene: Andre ting jeg har laget: Fulgte en stor tutorial for 3DS: Eeen robot: Og et hode modellert i sculpt mode: Endret 23. mars 2007 av VolantKnave Lenke til kommentar
Marsan Skrevet 23. mars 2007 Del Skrevet 23. mars 2007 oi... det var nok litt vanskelig i starten, ja.skjønner ikke en drit. men jeg lurer på om "slipp jimmy fri" er laget i blender. Ligner på de øverste bildene matsemann postet.. 8214016[/snapback] Er vel laget i maya, rendret ut i en renderfarm i england etter det jeg leste et sted. Lenke til kommentar
Marsan Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 @runar: Du lager mye bra likte roboten, simpelt og komplekst (forstå det om du kan) Holder med tiden på å lage en klassisk gitar (halvstørrelse) i blender. Kommentarer er hjertlig velkommene: Lenke til kommentar
Runar Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 Takk, men det er ikke jeg som har lagd det VolantKnave postet Han jobber bare sammen med meg på prosjektet vårt. Lenke til kommentar
Marsan Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 var VolantKnave jeg mente ja kanskje! Lenke til kommentar
Marsan Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 gitar update, bruker en del tid på den her..skal prøve å få den ganske realistisk tenkte jeg..yafray og hele pakka tilslutt med teksturer som blows your mind. Men først skal jeg gjøre ferdig modeleringa. Status så langt: Ble ferdig med gripebrettet i dag..ikke 100 % fornøyd men det ser ganske greit ut Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 26. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2007 Veldig bra. Har du en ekte (fancy) gitar du modelerer etter? Kan alltids putte på kule brushes og slikt rundt åpningen. Det blir kult. Lenke til kommentar
Marsan Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 Veldig bra.Har du en ekte (fancy) gitar du modelerer etter? Kan alltids putte på kule brushes og slikt rundt åpningen. Det blir kult. 8244825[/snapback] vet ikke helt hva du mener med kule brushes da men... Ja jeg har en gitar som jeg modelerer etter. Den er halvstørrelse fra en vanlig gitar..ganske morsomt det da.. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 26. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2007 Inspirasjon hehe Det jeg mente med brushes er blomster og alt mulig rart som er dekorert på gitaren. Google søl på brushes, så ser du hva jeg mener. Altså dekor. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå