ovzer Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 Hehe, kansje litt misvisende topic, men den ligger jo under visuell kreativitet da. Hvis du er interessert er det jo bare å begynne. Ingen er proffe før de har begynt. Lenke til kommentar
ovzer Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 http://www.blender.org/download/get-blender/Velg ZIP-archive. Unzip på en USB, og kjør fra hvor som helst. Men nå fikk jeg en melding om at MSVCR71.dll ikke finnes. Lenke til kommentar
MoonJazz Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 HVordan virker blender hva gjør man med det? Lenke til kommentar
Garanti Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 Blender er et 3D-program for å lage "syntetiske" bilder eller video. Sjekk førstepost for mer info Lenke til kommentar
Sjuki Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 (endret) Jeg liker forbrukerrådet Endret 18. februar 2008 av Sjuki Lenke til kommentar
MoonJazz Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 Tror jeg trenger en stor guide til Blender, lastet ned den nyeste Blender utgaven. For sto ingen ting, det er hel umulig. Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 (endret) Les fyrsteposten, der er det fleire linker til ulike guider. Endret 19. februar 2008 av Torbjørn T. Lenke til kommentar
ovzer Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Tenkte jeg kunne komme med noen bidrag jeg og da. Men jeg har nesten bare tullet med fysikk-motoren og alt annet stæsj, så dette er det første ordentlige bildet jeg har laget. Jeg har for tiden satt det som bakgrunnsbilde. Lenke til kommentar
Marsan Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 Stilig ovzern, litt grått og trist kanskje. Nyeste produserte bilde fra meg. Dette var til en Weekend Challange på blenderartists.org der temaet denne gangen var "Woodwork". Slik ble det: Lenke til kommentar
Miromurr Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Her er en liten ting jeg har jobbet med i det siste. Det var en venn av meg (som er veldig god til å tegne), som fant den opp, og han skulle absolutt ha meg til å lage en 3D-Modell av den Han kaller det en "Lewem". Hvor han fikk det navnet fra, aner jeg ikke... Men uansett, jeg trenger fortsatt å lage et rig til den (noe jeg er ganske dårlig til). P.S: Prøv å overse den elendige belysningen... Lenke til kommentar
Marsan Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 Woha.! Du er jo skikkelig flink Miromurr. Liker formene du har fått til. Det virker som et rimelig realistisk fantasi-dyr. Fortsett å post Lenke til kommentar
Miromurr Skrevet 12. april 2008 Del Skrevet 12. april 2008 Woha.! Du er jo skikkelig flink Miromurr. Liker formene du har fått til. Det virker som et rimelig realistisk fantasi-dyr. Fortsett å post Takk, takk! Jeg skal komme med oppdateringer når det er noen... Lenke til kommentar
Mads-b Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Jeg er frekk nok til å poste ovzer sin appelsin. Usikker på om han har den, men jeg fikk .blend fila fordi han ville ha hjelp til noen renderinnstillinger og renderingen (han har ikke halvveis bra nok PC..) Tok 4 timer på en 6850.. Han har en 1900+ ^^ Lenke til kommentar
Miromurr Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Jeg er frekk nok til å poste ovzer sin appelsin. Usikker på om han har den, men jeg fikk .blend fila fordi han ville ha hjelp til noen renderinnstillinger og renderingen (han har ikke halvveis bra nok PC..) Tok 4 timer på en 6850.. Han har en 1900+ ^^ Lenke til kommentar
ovzer Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 På tide å live opp denne tråden igjen med en kringle! Hva synes dere? Lenke til kommentar
Noburu Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Den var fin, men en kringle var ikke det første jeg så i bildet.. Lenke til kommentar
plakatmannen Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 Jeg lagde et hus her om dagen, for å prøve det nye partikkel-systemet i Blender 2.46. Resultat: Lenke til kommentar
Miromurr Skrevet 31. mai 2008 Del Skrevet 31. mai 2008 Ojsann, jeg har ikke lagt merke til at Blender 2.46 er ute! Nå kan jeg legge til pels på lewemen! Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Ingen som har fått med seg http://www.bigbuckbunny.org/ ? Lenke til kommentar
rhymenocerous Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Big Buck Bunny ja. Genial film. Men ikke like imponerende som Elephants Dream da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå