Bjonski Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 Så bra ut den Bjohansen, for å få texturer så må du nesten se blenderwikien. Ja, fant ut at texturene kom med på renderen. Men ikke i Blender vinduet, derfor jeg lurte litt ^^ Lenke til kommentar
Gaute91 Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 Hei! For å få teksturen til å vises i blendervinuet må du klikke på knappen med en kube med 4 små kuber på 4 av flatene (en på hver flate). den er rett under 3d vinduet, den heter egentlig draw mode (du kan også trykke på d for å få opp menyen). så velger du shaded. Lykke til... bare å spørre hvis du har spørsmål Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 hvordan får man "armature" koblet i modellen man har laget? Lenke til kommentar
Marsan Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 For å få armaturen "festet" til meshen så må du velge armature modifier på selve meshen. Derretter skriver du inn navnet på armaturen i object. I denne tutorialen finner du alt du trenger å vite Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Marsan: jeg har lest litt i denne tråden nå, og du har ufattelig mye kult her. Tror jeg skal starte med dette selv. Lenke til kommentar
Mads-b Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Min siste render.. Tok faktisk en time å rendre Heldigvis over natta.. Kritikk takk ^^ Lenke til kommentar
Marsan Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 Marsan: jeg har lest litt i denne tråden nå, og du har ufattelig mye kult her. Tror jeg skal starte med dette selv. Takk takk. Jeg holder bare på på hobbybasis, men veldig arti å være kreativ i 3d. Jeg anbefaler blender ihvertfall Gleder meg til å se ditt første bilde Min siste render.. Tok faktisk en time å rendre Heldigvis over natta.. Kritikk takk ^^ Modellen ser veldig bra ut. uheldigvis så er den kanskje litt langt unna. Scena er også litt mørk. Lenke til kommentar
Marsan Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 En update til den bobla jeg lager: Halvtimes sketching og en halvtimes rendering: Lenke til kommentar
Mads-b Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 (endret) Enda en WIP ved siden av gitaren. Tittel: Usagi Tester med denne softbodies, static particles, og skal øve mer på lyssetting. EDIT: Nærbilde av gitaren ^^ Ingen UV-maps eller annen "interessant teksturering" Endret 27. desember 2007 av Mads-b Lenke til kommentar
Marsan Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Mange detaljer på den gitaren, Mads-b. Noe rart med topp-lokket. Mulig du må prøve med litt edgesplit. Eller kanskje edgeloope litt å kjøre på med subsurf. Jeg likte spesielt hode på gitaren. Morsomt med softbodies Lenke til kommentar
Mads-b Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Tror mesteparten løste seg selv med litt subsurf ^^ (og, ja, kanten SKAL skrå innover) Lenke til kommentar
Marsan Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 Ble mye bedre nå Mads-b! En litt bedre lysetting så blir den kjempebra! Lenke til kommentar
Marsan Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 (endret) Bobla er ferdig: STOR VERSON 1000x700 Endret 13. januar 2008 av Marsan Lenke til kommentar
Marsan Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 (endret) Kjeda meg i Kveld. Så jeg lagde denne fyren. Endret 13. januar 2008 av Marsan Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 7. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2008 Blender på min 22" + 17" Lenke til kommentar
Marsan Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Alle bildene jeg har lastet er borte fra hosten jeg lasta opp til. Ny host nå men jeg er ikke sikker på om jeg orker å relinke allt i denne tråden.. Lenke til kommentar
Marsan Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Ett sverd jeg laget tidligere. Rendra ut i Indigo i en time. Ble ikke så verst. Dette ble laget til en weekend challange på blenderartists.org der topicen var "Useless": Lenke til kommentar
ovzer Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 Noen som vet hvordan jeg kan få Blender3D inn på en minnepenn og kjøre derfra? Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 17. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2008 http://www.blender.org/download/get-blender/ Velg ZIP-archive. Unzip på en USB, og kjør fra hvor som helst. Lenke til kommentar
MoonJazz Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 Når jeg så tråd navnet trodde jeg dette var en blender tråd for sånne frokost blendere der man lager milkshaker og andre ting og tang. Blender programmet så morsomt ut. Er det noen for meg, eller må man ha mere peiling på sånt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå