Pug Skrevet 8. desember 2002 Del Skrevet 8. desember 2002 Hei! Har en Compaq Presario 5726, som ikke fungerer etter en innstalasjon av NaV 2003. Har nå formatert og re-instalert Win98. Men jeg har fortsatt de samme problemene som før jeg formaterte og re-instalerte. Problemet er at når jeg starter opp maskina, får skjermen noen ganger ikke noe signal fra PC'en. (Får kontakt sånn ca. på på ni av ti forsøk). Når skjermen endelig har fått kontakt, henger maskina seg som regel opp på Win98 oppstartsskjermen. Har fått startet opp to ganger av uendelige forsøk. Hva kan være galt? Hvorfor er den så ustabil etter installasjon av NaV 2003? jeg har jo formatert og installert Win98 på nytt. Noen forslag? [ Denne Melding var redigert av: Pug på 2002-12-08 23:20 ] Lenke til kommentar
Pug Skrevet 8. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2002 Ingen som vet? Kan det være en hardware feil? Rart at det skjer akkurat etter at jeg har installert NaV 2003? Noen forslag til hva jeg kan prøve å gjøre? [ Denne Melding var redigert av: Pug på 2002-12-08 23:22 ] Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 9. desember 2002 Del Skrevet 9. desember 2002 Hva skjer når du booter fra floppy eller CD? Hvis du fremdeles har problemer så har det i alle fall ingen ting å gjøre med hva du har installert av software. Lenke til kommentar
Pug Skrevet 11. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2002 Jeg kan ikke boote fra CD/floppy... Fordi at på de fleste forsøkene på oppstart, får ikke skjermen kontakt med PC'en. :sad: Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 11. desember 2002 Del Skrevet 11. desember 2002 Kanskje nav har lagt noe inn i bios, f.eks. search on startup eller .no... Dette her er jo ikke til å bli klok av hvis du ikke har fått et bios virus elle .no Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå