nilzpilz Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Hei....noen som kanskje kan hjelpe meg? For flere år siden spilte jeg zelda ocarina of time.... Og da fikk jeg tilfeldigvis tak i et hefte som hørte til. tynn "pocketbok" i A4 størrelse. med kart, walktroughs og div. Aner ikke hvordan jeg fikk tak i den, og finner den ikke igjen. så jeg lurer på om det en eller annen plass går an å få tak i sånne bøker til de andre zelda spillene. Håper noen vet mer enn meg...... Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 (endret) Slike gameguides kan kjøpes rundt i butikker som er dedikert til spill, eller selvsagt på internett. Du kan jo forsåvidt også bare finne en walkthrough på en spillside om det er noe angående spillet du lurer på. Da søker du bare etter "Zelda Oot walkthrough" i google. Burde gi en del søk det ellers har Play-Asia en del spill guider, men neppe en for et såpass gammelt spill som Oot... Endret 1. mars 2007 av Jorchi Lenke til kommentar
nilzpilz Skrevet 2. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2007 Joda, vet at jeg kan finne walktroughs på nettet, og har rundet Oot for lenge siden. Kunne bare tenkt meg sånne hefter til majora's mask, wind waker, og twilight princess for jeg syns de var så koselige og greie å ha. men på play asia var de sluttet å lage til de eldste. Oot og Mm. men de hadde til de andre, så da er jeg hjulpet. takk skal du ha! Lenke til kommentar
hodesleng Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 tja her har du ihverfall en til Zelda TP Lenke til kommentar
Dunedain Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Hmmm, du kan jo se her: Her, mente jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå