Gå til innhold

Inkassovarsel fra QXL, men er ikke kunde!

Anbefalte innlegg

Jeg fikk ett helt likens brev for 2 måneder siden der jeg måtte betale 150 kr. Det var ett inkassovarsels brev fra Vector Finans.

Jeg har vært registert i 3 dager før jeg ble kastet ut av ingen grunn, jeg hadde enda ikke rukket og kjøpt noe på qxl men solgt en telefon som jeg fikk positiv karrakter på. Jeg gå da opp QXL for dette syntes jeg ble for dumt, jeg har snakket med de, og tilslutt slutta de og svare meg.

6 Måneder etter fikk jeg så dette brevet, jeg kontaktet qxl og spurte hva dette var, de sa det var mangler på betaling for noe, jeg har ikke fått noe krav om betaling for noe, ikke gjennom email eller post.

Jeg svarte de og så at jeg har ikke fått noe brev om betalings krav eller noe.

Svaret jeg fikk var at de hadde sendt meg mail om at jeg måtte betale (husker ikke helt, men jeg skjønte ivertfall ikke hva)

Det endte med at jeg betalte (angrer meg nå på at jeg var så kjapp med å betale, skulle kansje ha spurt litt rundt her først.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det er en ganske streng sjekk på personlia og ikke minst IP-adresser tror jeg.

8116315[/snapback]

En skulle tro at QXL tok misbruk på alvor, men for noen uker siden rapporterte jeg en auksjon hvor jeg visste at en nær samarbedspartner av selgeren bydde på gjenstanden og presset prisen oppover gjennom hele auksjonen. Til tross for bunnsolide beviser på dette, ser jeg at begge kontoene fremdeles er aktive. :nei: Selgeren er en "storselger", så hadde vel ikke forventet at dette skulle straffet seg for han all den tid QXL har en fin fortjeneste ved å ha han som kunde.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...