stoolman Skrevet 8. desember 2002 Del Skrevet 8. desember 2002 Skal bestille meg ny skjerm, og trenger hjelp til å velge skjerm. Har nå en NEC FE700+ trinitron skjerm som jeg er meget fornøyd med, men ønsker dog en større skjerm. Har noen erfaringer med merket Samtron? Har sett på deres 21 tommer, som forøvrig ser grei ut... Hvis noen har erfaringer med dette skjerm merket, eller denne skjermen, vennligst del deres erfaringer med meg! Har også vurdert NEC 19" CRT Multisync FE991SB TCO-99, en visstnok super diamondtron skjerm, men egentilig litt for dyr i forhold til hva jeg er villig til å betale for en 19 tommer. Har også vurdert Samsung Syncmaster 957 DF 19 tommer. Har selvfølgelig mest lyst på en 21 tommer, men vil likevel ha kvalitet. Sitter tross alt foran dataen 2-6 timer hver dag. Kan noen hjelpe meg med å velge?? Alle svar mottas med stor takk!!!!!! Lenke til kommentar
rudolfrock Skrevet 8. desember 2002 Del Skrevet 8. desember 2002 kanskje om du kutter ut alle utropstegnene så gidder noen å lese hva du har skrevet i stedet for å bare klage på hvordan du har formulert deg.... sånn som meg :smile: Lenke til kommentar
stoolman Skrevet 8. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2002 Ja greit, de utropstegnene var kanskje litt i meste laget... Lenke til kommentar
Shrike Skrevet 8. desember 2002 Del Skrevet 8. desember 2002 Brukt 446PRO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar
tunefish Skrevet 8. desember 2002 Del Skrevet 8. desember 2002 Noe som også har vært min hjertesak de siste ukene. Altså å bli kvitt slike høpløse overskrifter og generell masing i postene. Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 8. desember 2002 Del Skrevet 8. desember 2002 Quote: stoolman skrev (2002-12-08 21:08):Ja greit, de utropstegnene var kanskje litt i meste laget... Hvilken prisklasse er det snakk om her? Kvalitets skjermer i den størrelse koster ca8-12 store lapper. Eg liker veldig eizo sine skjermer, Men de koster? Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 8. desember 2002 Del Skrevet 8. desember 2002 Quote: Den 2002-12-08 21:08, skrev stoolman:Ja greit, de utropstegnene var kanskje litt i meste laget... Husk dette til neste gang. Slike poster stenges, men siden du har skjønt poenget lar vi det gå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå