pizzabud Skrevet 21. desember 2001 Del Skrevet 21. desember 2001 skulle jeg sammenlignet starcraft og andre møkkaspill som warchief sier med cs våpen, ville starcraft vært haglen og møkkaspillene awp'en. og awp'en ligner ikke på haglen selv om de er i samme "sjanger" - counterstrike sjangeren... Lenke til kommentar
Macint0sh Skrevet 21. desember 2001 Del Skrevet 21. desember 2001 Det er ikke nødvendig nå starte en ny tråd for å svare på et innlegg. Dette skaper unødvendige poster, og uryddige diskusjoner. Posten hører heller ikke hjemme i ris&ros delen av forumet, jeg flytter den derfor. Lenke til kommentar
TST Skrevet 21. desember 2001 Del Skrevet 21. desember 2001 Ja jeg begynner å mistenke deg for å ikke helt har forstått hvordan forumet faktisk fungerer. Du bruker "svar" knappen for å svare lage et svar i den tråden du leser. Altså ikke "nytt emne" når du skal svare en annen. Det blir veldig uryddig og slitsomt for andre lesere å bruke forumet hvis du til stadighet skal poste enkeltmeldinger i kategorier som ikke passer. På forhånd takk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg