Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Skifte ut lydfiler til CS: S

Anbefalte innlegg

Hei

Driver å morer meg litt med å skifte ut lydene til diverse våpen osv. i CS: Source. Men lydene jeg vet hvordan jeg skifter ut er kun de jeg vet hva lyden heter og hvilken mappe den skal i under sounds er. Så jeg lurte på om noen visste om det er noe sted hvor det står filnavnet på alle lydene i CS: Source og hvilken mappe de skal under i sounds?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvorfor skal du bytte de ut da? Dette KAN regnes som cheat, ettersom man kan legge inn lyder man hører før man skal høre dem. Det er derfor det regnes som ulovlig og programmer som SSC ville reagert på dette. Var jeg detg ville jeg bare hatt de orginale filene.

Lenke til kommentar

Det er lovlig å ha skins og lyder på sine egne PC'er....

Det er bare ulovlig i store cuper og LAN samlinger..

Men er vel i cs mappa sounds/weapons/her :)

NB! hvis det ikke er en weapons mappe i sound mappa må du lage den..

(hvis dette ikke var det du mente får jeg bare beklage, skjønner egentlig ikke hva du spør om... :ermm: )

Lenke til kommentar

Hehe, var vel litt dårlig på å formulere meg. :) Men i sounds/weapons/ mappa så må jeg jo legge lydene inn i en mappe for hvert våpen. Det jeg lurte på var om noen visste navnene på alle våpnene, og navnet på lydene, slik at jeg kan gi filene riktig navn og putte dem i riktig mappe? Og går det ann å bytte ut lydene for voice commands og?

Lenke til kommentar
Hehe, var vel litt dårlig på å formulere meg. :) Men i sounds/weapons/ mappa så må jeg jo legge lydene inn i en mappe for hvert våpen. Det jeg lurte på var om noen visste navnene på alle våpnene, og navnet på lydene, slik at jeg kan gi filene riktig navn og putte dem i riktig mappe? Og går det ann å bytte ut lydene for voice commands og?

8060407[/snapback]

Hmm, du trenger bare å legge inn i sound/weapons/<her> men lydene finner du vel, av å laste ned et nytt skin, også se hva de har navna lydene der ;)

Jeg kunne gjort det for deg men skal ut :ermm:

Denne siden er fin for skin

Good Luck!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...