Blåbær Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Kan vel ikke kalles design mobil lengre, da designet er flere år gammelt. Regner med at du kan få bedre mobiler til den prisen, nei motorola bør skjerpe seg Lenke til kommentar
Jørnan Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Designet er gammelt, men jeg syns det er fint. Motorola kan holde det sånn. Hvorfor endre noe fordi det begynner å bli gammelt, så lenge det ser fint ut? Ingressen må endres. Nå står det bare "ingress" Lenke til kommentar
µT. Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Syns RAZR designet er kult jeg Hvorfor endre noe som funker. Prikken over i'en hadde faktisk vært om de hadde klart å presse inn et smart operativsystem. Da hadde jeg nok vurdert denne telefonen. Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Hva mener dere med at feilmeldinger kommer opp i motsatt rekkefølge? Skjønte ikke den helt :/ Lenke til kommentar
Lagn Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 (endret) det står i en tidligere artikkel. men du spurte kanskje for at de skulle utdype det litt i artikkelen kanskje, jeg vet ikke. synes lappen fra lithuanerne var morsom jeg. de tok seg tid til å stave constructional istedet for et kortere eller annet ord men ikke house som sto i store bokstaver som selve oppsummering av innholdet. Endret 2. mars 2007 av megaloman Lenke til kommentar
Sneakerholic Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Jedi Mind Tricks, Three 6 Mafia, fint å vite det er mennesker med god musikksmak som står bak testene Ellers var testen fin, men razr designet synes jeg begynner å bli oppbrukt... Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 Stilrent og fint design - som alltid fra Motorola. Men mangler det "lille" ekstra på spesifikasjons-bordet Lenke til kommentar
rontonic Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 "Motorolas første telefon med HSDPA har endelig kommet til landet" Kom ikke denne til landet før jul?? Lenke til kommentar
errgo Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 det står i en tidligere artikkel. men du spurte kanskje for at de skulle utdype det litt i artikkelen kanskje, jeg vet ikke. synes lappen fra lithuanerne var morsom jeg. de tok seg tid til å stave constructional istedet for et kortere eller annet ord men ikke house som sto i store bokstaver som selve oppsummering av innholdet. 8058720[/snapback] "we can build a new _hose_ for you" Tror jammen jeg skal ringe de folka dersom jeg trenger noen til å bygge en ny slange til meg Lenke til kommentar
3121 Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 "Motorolas første telefon med HSDPA har endelig kommet til landet"Kom ikke denne til landet før jul?? 8065902[/snapback] Det må den ha gjort, da jeg kjøpte min tidlig i desember 2006. Lenke til kommentar
Lucifer24 Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 (endret) Hva innebærer denne utbyggingen av "super 3G" egentlig? Viss det er med samme hastighet som 3G nettet her til lands, som enda er svært langt fra utbygd, så er det vel ganske bortkastet å kjøpe telefoner på grunn av støtte for HSDPA de neste par årene fremover. Endret 3. mars 2007 av Lucifer24 Lenke til kommentar
mobiilgal Skrevet 11. mars 2007 Del Skrevet 11. mars 2007 Er det noen her som vet om denne mobilen har sikkerhetstastelås, eller mulighet for å kryptere f.eks. meldingene, eller noe lignende passordsalternativer..? Lenke til kommentar
Jørnan Skrevet 11. mars 2007 Del Skrevet 11. mars 2007 Hva innebærer denne utbyggingen av "super 3G" egentlig? Viss det er med samme hastighet som 3G nettet her til lands, som enda er svært langt fra utbygd, så er det vel ganske bortkastet å kjøpe telefoner på grunn av støtte for HSDPA de neste par årene fremover. 8070364[/snapback] Super-3G, HSDPA, 3,5G eller hva du vil kalle det, er en videreutvikling av 3G. Det bruker 3G nettet men istedenfor 384 kbps som man kan oppnå med UMTS, så kan man oppnå 3,6 Mbps med HSDPA, og 1,8 Mbps er "vanlig" å oppnå, slik jeg har forstått det Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 11. mars 2007 Del Skrevet 11. mars 2007 Hva innebærer denne utbyggingen av "super 3G" egentlig? Viss det er med samme hastighet som 3G nettet her til lands, som enda er svært langt fra utbygd, så er det vel ganske bortkastet å kjøpe telefoner på grunn av støtte for HSDPA de neste par årene fremover. 8070364[/snapback] Super-3G, HSDPA, 3,5G eller hva du vil kalle det, er en videreutvikling av 3G. Det bruker 3G nettet men istedenfor 384 kbps som man kan oppnå med UMTS, så kan man oppnå 3,6 Mbps med HSDPA, og 1,8 Mbps er "vanlig" å oppnå, slik jeg har forstått det 8129958[/snapback] Åå, trodde det var det at de ikke fikk mer enn 1,8 Mbps pga at "teknologien" er nokså fersk (?) Lenke til kommentar
janoverp Skrevet 12. april 2007 Del Skrevet 12. april 2007 Noen som har funnet ut hvordan en slår av 3g nettet på denne, slik at den kun bruker "vanlig" gsm?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg