Dagger Skrevet 8. desember 2002 Del Skrevet 8. desember 2002 Har kjøpt ny PC fra Legend med innebygd lydkort Fra sigmatel. Problemet er at lyden ikke er bra. stemmen blir helt borte og i spill hører du ikke skuddene osv. dette er kjipt pag. jeg er en ivrig MP3 spiller:) please help Lenke til kommentar
Dagger Skrevet 8. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2002 I max payne har jeg funnet ut at lyden høres heeelllt fucka ut: forsinka og lægger sinnsyk Lenke til kommentar
rockingchair Skrevet 8. desember 2002 Del Skrevet 8. desember 2002 Har du prøvd å laste ned nye chipset drivere til hovedkortet ditt? Jeg ville prøvd å sjekka ut support sidene til hovedkortet ditt og oppgradert alle drivere. Også kan man jo alltid kjøpe seg et skikkelig pci lydkort kort da.. Lenke til kommentar
Dagger Skrevet 9. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2002 Har prøvd det også men fortsatt ganske rævva lydkvalitet: I max payne høres det ut som det er en som konstant spyr Lenke til kommentar
Dagger Skrevet 9. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2002 Kan dere nevne 3 lydkort som er bra til: MP3 spill osv til under 1.000? Lenke til kommentar
Flop|s Skrevet 9. desember 2002 Del Skrevet 9. desember 2002 Du kan jo kjøpe Audigy2(den uten kontrollpanelet) for like under tusenlappen. Den har visstnok sinnsyk lyd, støtter DVD-Audio osv.. Ellers har Hercules noen fine lydkort. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå