railcat Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Jeg skal ha en ny strømforsyning til mitt nye system; intel core duo 6700, evga 680i hovedkort, corsair 2gb ram, geforce 8800gtx, et par harddisker, 4vifter.... Har planer om å kjøre SLI med 2 8800gtx etterhvert, tror dere denne strømforsyningen kan være et bra valg? Lenke til kommentar
LockBreaker Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Hva med Tagan Turbojet 900 w? Den duger i vertfall, har ikke hørt om BeQuiet sine PSU`er før nå. :!: Mvh LockBreaker Lenke til kommentar
Snuggis Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 Jeg skal ha en ny strømforsyning til mitt nye system; intel core duo 6700, evga 680i hovedkort, corsair 2gb ram, geforce 8800gtx, et par harddisker, 4vifter.... Har planer om å kjøre SLI med 2 8800gtx etterhvert, tror dere denne strømforsyningen kan være et bra valg? 8055617[/snapback] Det er fine PSU`er det Har selv en PSU fra dem, bare StraightPower serien og kan ikke klage. Leverer masse strøm og støyer lite Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå