prarne Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Hva er denne mappen på C:\System Volume Information\?? På min PC er den 0 mb, men på en annens PC er den 3,4 GB... Hva kan dette komme av? Og er det farlig å slette innholdet? Lenke til kommentar
Mythos Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Mappen inneholder data for sytemgjenoppretting. Hvis den er tom har du sannsynligvis skrudd av systemgjenoppretting. Den kan også tilsynelatende være tom fordi du ikke har tilgang til innholdet. Den tømmes hvis du skrur av system restore, men det kan fort være noe man angrer på... Lenke til kommentar
prarne Skrevet 1. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2007 OK - takk Da er system restore skrudd av... Brukes aldri... Har backup image Lenke til kommentar
Bone Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Hvis man ikke bruker "system restore" -slik som meg; er det mulig å fjerne katalogen for godt? Jeg har slik så jeg ser skjulte filer, osv.. og katalogen irriterer meg! Den er stygg! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå