Gå til innhold

Party of Five istedet for MacGyver?!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg sjønner ikke hva de tenker med. Når jeg kommer hjem på formidagen forvener jeg og se litt spenning og action fra MacGyver, men nå sender de denne dritten. Jeg har ikke sett en eneste episode av det men jeg hvet at det er noe dritt iforold til MacGyver. :nei:

Lenke til kommentar

Ja nei det tullet Tv2 driver med nå er rett og slett helt feil, virker som om folka der inne går i en fullstendig rus, det er greit at mac begynner å dra på åra og de fleste av norges befolkning har fått med seg alle episode hans, men de kunne nå i det minste satt inn en verdig erstatning... Så nå går det bare tull fra kvart på 3 til 4, og før kvart på 3 er jeg ikke hjemme, men sikkert bare noe dritt da også!!

Lenke til kommentar

For noe dritt. MacGyver er bra og vil alltid være bra uansett hvor mange ganger man ser episodene. Har så vidt sett Party Of Five et par ganger, og det skjer jo ingenting. Ser heller på One Tree Hill på TvNorge, da.

EDIT: Stemmer for poll: Hva vil du helst se? 1. MacGyver 2. Party of Five

Endret av Knut_
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
  • 2 uker senere...

party of five er no skikkelig møl som er en ren copy av seaven to heaven ol.. familieforhold med stadige utfordringer o.l

hvis macgyver går av lufta da ser jeg heller dr quinn\nicemodus legend eller lignende enn party of five det er bare no møl som er skrapt isammen for å bruke en time på meningsløs tv-titting..

jeg stemmer for poll

Endret av boyeminem
Lenke til kommentar

Må si meg enig i at MacGyver burde bli sendt, men TV2 må vel ha litt variasjon på programmende de sender. Tingen er bare det at hvorfor har de valgt å sende Party of five? Av alle programmene som finnes så velger de programmet som aldri skull ha vært produsert.

Så skuffet som vi er så får vi vel bare vente til MacGyver er tilbake på TV'en, men det kan sikkert ta sin tid dessverre.

Lenke til kommentar

Mac er genialt, ja, men jeg synes serien er blitt sendt så utrolig mange ganger oppigjennom tida. Jeg, for min del, kjenner meg igjen i nesten hver episode, da jeg sikkert har sett den før eller ihvertfall deler av den. Derfor synes jeg at serien er litt oppbrukt (vet at det finnes 139 episoder).

Lenke til kommentar

Det er jo helt vanlig. De bytter jo stadig vekk på programmene de sender. For det meste bytter de på de før klokken 6.

Programm sånn som That 70's show, friends, malcom i midten, MacGyver osv.

Endret av Luchy
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...