ChristianHA Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 (endret) Hei! Jeg har akkurat bestilt følgende PC ved hjelp av hjemme PC tilbud: HP no585 Ultraportabel -Windows Vista Premium -AMD Turion 64 X2 TL-52 (1mb level2 cache og 1600 MhZ systembus- -1GB DDR2 667MhZ -120 GB SATA 5400rpm -nVidia GeForce Go 6150 128MB -12.1" WXGA HD Brightview, widescreen med touchscreen -Fjernkontroll -Fingeravtrykkleser -6+4 cells batteriløsning -Vendbar skjerm Denne koster med 6000,- Merk at denne pc'en er ekstremt liten, og derfor så 'svake' specs. Hva synes dere? Er den verdt pengene? Takk på forhånd! EDIT: Noen leifer + la til noen ting... Endret 1. mars 2007 av ChristianHA Lenke til kommentar
ChristianHA Skrevet 1. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2007 Her er link til PC'en! Lenke til kommentar
krbalto Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 (endret) Hvor får du den så billig? Synes det var billig for en 12", med ok specs Mvh Endret 2. mars 2007 av krbalto Lenke til kommentar
ChristianHA Skrevet 2. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2007 Les den første setningen en gang til... Lenke til kommentar
Samcki Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 6000.... det er jo under utsalgspris direkte fra HP, så litt av en deal skal jeg si. PC`en kommer til å koste rundt 10-11000,- på det vanlige markedet. Da er det snakk om TX1020EA. Lenke til kommentar
krbalto Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Les den første setningen en gang til... 8061295[/snapback] Hvor jobber du? Trenger dere flere ansatte? Bred yrkeserfaring og meget stabil, dere skal lete lenge for å finne en bedre en for å si det slik.. Mvh Lenke til kommentar
krbalto Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Les den første setningen en gang til... 8061295[/snapback] Hvor jobber du? Trenger dere flere ansatte? Bred yrkeserfaring og meget stabil, dere skal lete lenge for å finne en bedre en for å si det slik.. Eller trenger man ikke å jobbe et spesielt sted for å få dette tilbudet? Så lenge man er ansatt et sted? Mvh 8063697[/snapback] Lenke til kommentar
Andyoid Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 Jeg har også fått tilbud om samme pc som jeg tror jeg kommer til å bestille. Her er en review som virker noenlunde positiv: http://www.notebookreview.com/default.asp?newsID=3474 Hvilken Athlon CPU tilsvarer denne Turion TL-52? Om noen... Er litt spent på ytelsesnivået. Lenke til kommentar
marjusen Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 heisann jeg har også bestilt den pcen gjennom hjemmepc avtalen..jeg fikk den riktignok ikke såå billig...det blir vel 200 i månedne hos oss...i tre år..det blir vel 7200 også er det vel en 1000 lapp til slutt for å kjøpe den ut..men rundt 8000 er vel ikke så galt uansett=) er veldig spent på denne pcen selv...finner ikke så mye om den, men virker som en litt kul pc...nå bruker jeg den kun til internett og slik da..så da duger den vel uansett... kjøpte med den Scaleo EV stuepcen også...har lest mye dårlig om den, men den jeg får er med Geforce skjermkort...og da skal den visst være noen hakk bedre enn dem som har fått med intel sitt skjermkort=) bare så synd at jeg må vente til midten av mai før vi får levert utstyret=) men men, håper det er verdt ventinga...gleder meg som en unge...halve moroa er jo å lese om sakene før man får det;) hehe Lenke til kommentar
marjusen Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 Hvilken Athlon CPU tilsvarer denne Turion TL-52? Om noen... Er litt spent på ytelsesnivået. 8066972[/snapback] Dette tilsvarer vel 1,6ghz tror jeg?! eller er jeg på jordet nå..hehe Lenke til kommentar
PalWare Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 heisann jeg har også bestilt den pcen gjennom hjemmepc avtalen..jeg fikk den riktignok ikke såå billig...det blir vel 200 i månedne hos oss...i tre år..det blir vel 7200 også er det vel en 1000 lapp til slutt for å kjøpe den ut..men rundt 8000 er vel ikke så galt uansett=) er veldig spent på denne pcen selv...finner ikke så mye om den, men virker som en litt kul pc...nå bruker jeg den kun til internett og slik da..så da duger den vel uansett... kjøpte med den Scaleo EV stuepcen også...har lest mye dårlig om den, men den jeg får er med Geforce skjermkort...og da skal den visst være noen hakk bedre enn dem som har fått med intel sitt skjermkort=) bare så synd at jeg må vente til midten av mai før vi får levert utstyret=) men men, håper det er verdt ventinga...gleder meg som en unge...halve moroa er jo å lese om sakene før man får det;) hehe 8073256[/snapback] Hei Forskjellen kan være hvilket skattefradrag du har. Tjener du under 400.000 så får du mindre rabatt fordi du har mindre bruttoskatt. Riktig å ta med de 1000,- i utkjøp også (som muligens trådstarter glemte?). Husk også at det er en grense på 10.000,- Da blir PC nr 2 mye dyrere enn det står i brosjyren. Med en grense på 10.000,- sparer (vi) maks 4480,- eller 3580,- i skatt med denne ordningen. Resten av prisen kommer ann på om tilbudet er godt eller ikke fra leverandøren. Jeg jobber kanskje i samme bedrift som deg og vil nok kjøpe noe, men altså ikke mye. Send PM om du vil. Lenke til kommentar
marjusen Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 men nå skal det vel sies at det koster 1000 om du kun kjøper den pcen, eller om du flesker til å kjøper alt dem hadde i den avtalen da;) hehe..så jo mer du kjøper jo mindre blir jo det pr ting;) jepps, jeg vet det var maks grense på 10k...så resten blir trekt av nettolønna...men det var værtfall 201 på bruttolønna hvis du tjener under 400k i året;) så det sku vel bli 7300 PM sendt til POM Lenke til kommentar
ChristianHA Skrevet 5. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2007 Stemmer at jeg har glemt de 1000,- ja. Jeg synes at dette ga veldig mye pc for pengene i hvertfall. Bestilte Logitech DiNovoEdge tastatur, og HP multifunksjon printer i samme slengen. Vet ikke om det kom på over 10 000,-. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå