Phataas Skrevet 8. desember 2002 Del Skrevet 8. desember 2002 Jeg har et problem med skjermkort/hovedkort. Jeg har et ASUS V9280TD 8x 128mb, men får det ikke til og kjøre på 8x. Jeg har et hovedkort som støtter 8x (asus a7v8x) og har installert drivere både til skjem og hovedkort. Sisoft Sandra (et program) viser at jeg bare har på 2x som er irrierende. Finnes det noe annet program for og skjekke AGP overføringen hvis ikke kom med tips om hvordan jeg kan fikse det (klokhet, visdom og erfaring). Hilsen Phataas :smile: Lenke til kommentar
Jannis-15 Skrevet 8. desember 2002 Del Skrevet 8. desember 2002 Quote: Den 2002-12-08 20:32, skrev Phataas:Jeg har et problem med skjermkort/hovedkort.Jeg har et ASUS V9280TD 8x 128mb, men får det ikke til og kjøre på 8x.Jeg har et hovedkort som støtter 8x (asus a7v8x)og har installert drivere både til skjem og hovedkort.Sisoft Sandra (et program) viser at jeg bare har på 2x som er irrierende.Finnes det noe annet program for og skjekke AGP overføringen hvis ikke kom med tips om hvordan jeg kan fikse det (klokhet, visdom og erfaring). 1. hva slags kort er V9280TD?? 2. 8x hva da? AGP hastighet? 3. hva med en *litt* bedre topic og forklaring neste gang? om det er AGP hastighet som er problemet her kan du stille dette i BIOS. Lenke til kommentar
KHC Skrevet 9. desember 2002 Del Skrevet 9. desember 2002 Jeg skjønte hva han mente med en gang, men kan dessverre ikke hjelpe.. :sad: Lenke til kommentar
Straydog Skrevet 9. desember 2002 Del Skrevet 9. desember 2002 Hvordan fungerer skjermkortet sånn eller da? Positive reaksjoner? er på utkikk etter kort... Lenke til kommentar
MrMKE Skrevet 9. desember 2002 Del Skrevet 9. desember 2002 prøvd nyeste 4in1 via drivere ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå