m0zzdart Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 DENNE høres ikke rett ut når jeg spiller den. noen som kan hjelpe meg med å finne en som er mere rett!? takker Lenke til kommentar
m0zzdart Skrevet 1. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2007 Rett den der... 8056890[/snapback] nei Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Rett den der... 8056890[/snapback] nei 8056923[/snapback] Jo, du som gjør feil. Eller, den er rett når jeg spiller den i hvert fall. Lenke til kommentar
_HKH_ Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Rett den der... 8056890[/snapback] nei 8056923[/snapback] Ikke for å være frekk, men jeg tror det er du som ikke kan spille skikkelig. Lenke til kommentar
Flygg Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 (endret) Kan ikke si jeg finner noen feil med den jeg. Høres helt fin ut når jeg spiller også. Prøvd å høre på låten samtidig som du ser på den? Kan være at du roter med timingen et sted, og da høres det gjerne rimelig feil ut. Endret 2. mars 2007 av kakk Lenke til kommentar
Martin.F Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Er da ikke noe feil med den vel? Lenke til kommentar
DilliMusic Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 Rett den der... 8056890[/snapback] nei 8056923[/snapback] Ikke for å være frekk, men jeg tror det er du som ikke kan spille skikkelig. 8058012[/snapback] når flere sier det kan du spare oss for "ikke for å være frekk". og når flertallet sier det så må nok du ta det feil. når noen prøver å hjelpe deg må du vøre litt hyggeligere. har sett dine andre tråder og er ikke mange som vil hjelpe når du har en barnslig holdning. tenk så skriv funker best Mvh Dilly Lenke til kommentar
m0zzdart Skrevet 3. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2007 skal tippe ingen av dere har hørt sangen engang. og dere ikke kan spille gitar. Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 (endret) skal tippe ingen av dere har hørt sangen engang. og dere ikke kan spille gitar. 8070748[/snapback] Edit: Sier ikke Lol 23 ganger etter hverandre allikevel, i tilfelle en moderator ser på ... Mange av folka i denne tråden har flere års erfaring med gitar, så tror muligens de vet det litt (men, bare litt) bedre enn deg. Hadde du ikkje bæsja deg på leggen, og langt nedover knærne, i mange av de andre trådene hadde kanskje noen giddet å hjelpe deg. Endret 3. mars 2007 av EvenT Lenke til kommentar
m0zzdart Skrevet 3. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2007 skal tippe ingen av dere har hørt sangen engang. og dere ikke kan spille gitar. 8070748[/snapback] lol Sier bare jeg. Mange av folka i denne tråden har flere års erfaring med gitar, så tror muligens de vet det litt (men, bare litt) bedre enn deg. Hadde du ikkje bæsja deg på leggen, og langt nedover knærne, i mange av de andre trådene hadde kanskje noen giddet å hjelpe deg. 8070775[/snapback] tror deg ikke Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 Masse blablabla ... Haha ... før jeg ble medlem her trdde jeg at jeg hadde sett det meste, men jeg har aldri sett en så dum person før. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 (endret) Så du trur ikkje nokon som har svart i denne tråden har høyrt ein av 80-talets største klassikarar eller spelt gitar lenger enn deg som tydelegvis såvidt har tatt i ein? No fikk eg lyst å banne høgt, men eg skal la være. Troll. Kan eg få spørre kor lenge du har spelt? Endret 3. mars 2007 av KimNK Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 skal tippe ingen av dere har hørt sangen engang. og dere ikke kan spille gitar. 8070748[/snapback] lol Sier bare jeg. Mange av folka i denne tråden har flere års erfaring med gitar, så tror muligens de vet det litt (men, bare litt) bedre enn deg. Hadde du ikkje bæsja deg på leggen, og langt nedover knærne, i mange av de andre trådene hadde kanskje noen giddet å hjelpe deg. 8070775[/snapback] tror deg ikke 8070781[/snapback] Herregud, de fleste har faktisk bedre greie på gitar enn deg, her.. Se bare i gitar-tråden, så finner du ut at mange som har posta i denne tråden har god greie på gitar.. Finner ikke noe feil med tabben, jeg, men hør litt på sangen og måten den spilles på.. Prøv en gang til etter det, pleier å hjelpe for meg når jeg står fast på noe Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 Stenges etter ønske fra trådstarter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg