Mortings Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Heisann! Skal kjøpe meg en ny bærbar pc nå. Har vurdert HP dv2117/2130 og HP dv6184. på 2117/2130 sitter det en Core Duo T2050 og på 6184 sitter det en Core 2 Duo T5600. Hva er forskjell på disse, og vil jeg merke forskjell? Ytelsesforskjell lettere sagt Skal bruke pc'en til skole,film,musikk,redigering av filmer/bilder, surfing.. Morten Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Så liten at du ikke merker den med din aktivitet. Om en decoder filmer, pakker filer på mange hundre mb osv kan du nok se litt forskjeller, men til ditt bruk tror jeg kun du merker det på prisen Lenke til kommentar
Mortings Skrevet 1. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2007 (endret) Ok! For har veldig lyst på 14" men samtidig Geforce 7400 skjermkort.. Så er et litt vanskelig spørsmål. mest for pengene selvsakt. Harddisk har ingenting og si. min 100GB, skal vell kanskje ha en ekstern harddisk så. Har lyst til og ha 14" til skole og ha med på turer. Men samtidig 15,4" til filmer og redigering. Men trur jeg går for 14" Kommer kanskje til og kjøpe mere ram også! til 2gb hvis det hjelper på kjappheten Takk.. Endret 1. mars 2007 av Morten92 Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Vil si at 2 gb minne er mye viktigere enn litt kjappere cpu ja, spesielt om du redigerer store\tunge filmer. Med windows vista trenger du og mer minne. Lenke til kommentar
Mortings Skrevet 1. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2007 (endret) mm.. Vurderer også og oppgradere til Vista ja, trur det følger med gratis oppgradering! Også er den jo hakket billigere også Men hvilken HP er best i dv2000 klassen? Skal også kjøpe meg et bedre batteri 12-celler, men kan ikke finne noe på nettet. noen som kan hjelpe meg? Morten Endret 1. mars 2007 av Morten92 Lenke til kommentar
Mortings Skrevet 1. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2007 Ingen som har noe og si? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå