Gå til innhold

Half-Life: Episode 2: Forventninger og sånt..


Anbefalte innlegg

EP1 var ganske svakt på innhold og lengde så jeg håper utviklerne har tatt dette innover seg slik at EP2 blir bedre.

8112994[/snapback]

Enig der, E1 spillte jeg gjennom på en natt å har ikke rørt det siden...

Håper E2 blir så bra at jeg kan finne på å spille gjennom det en gang til...

 

Synes egentlig at som skjedde inne i "citadell" var grått(blått) dødt livløst og tamt, så håper E2's skoger trær og nye "karakterer" blir mye mere livlig og flott.!

Så blir nok å preloade, betale og spille utgivelsesnatten denne gangen også.... :w00t:

Endret av Scorpioen84
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg synes ikke at EP1 var så verst jeg. Hadde det hvertfall morro gjennom hele episoden, selv om den var litt kort. Jeg spilte også gjennom det en gang til etterpå, men denne gangen med producer commentary på. Det var faktisk ganske interessant.

8134931[/snapback]

 

Hvordan får mann på producer commentary?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

herregud gleder meg til episode 2 kommer ut, nettopp ferdig med episode one, kjøpte det for egentlig å spille i påskeferien hos min bestemor men kunne ikk evente. og vips hadde jeg runna det.

 

noen som vet NÅR episdoe two kommer ut? har hørt september en plass, men NÅR ?? noen som har hørt noe nytt??

Lenke til kommentar
Når var den egentlige releasen til den ble utsat igjen?

8267217[/snapback]

var ment første kvartal 2007, så sommeren 2007. og nå sies det rundt september 2007. men den nøyaktige sist annonserte datoen vet jeg ikke og er litt usikker på om noen egentlig vet noe :D

 

men team fortress ser konge ut!litt "the incredibles" stil- i måten folka ser ut xpxp

 

OMG!

 

vil spille EPISODE TWO NÅÅÅ!

Lenke til kommentar

på www.tothegame.com sier de at episode two (black box/orange box) kommer ut Q4 (fjerde kvartal) 2007.. =( =( =( lenge as!

 

også blir playtimen i episode two litt lenger enn episode one. trist, ettersom jeg runna episode one på rundt 5 timer. selvom det var 5 timer i himmelen.

Lenke til kommentar
Men denne gangen får du Portal og TF2 og bryne deg på da. Tror det går med en del spilletid der og, selv om det er Episode Two som er grunnmuren i pakka..

8278168[/snapback]

ja herregud TF" så konge ut! hahaha digga personkarakterene de forskjellige hadde. skikkelig "the incredibles" stil

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...