xD^^ Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Heisann. Jeg har i den siste tiden sett litt etter ny skjerm, og jeg savnet veldig en funksjon som gjør at man kan sortere skjermene etter oppløsning. Noe slikt som, minimum ****x**** piksler, hvor man kan velge mellom de forskjellige oppløsningene som er akutelle på markedet i dag, eller noe. Noen som har innskudd til denne tanken? Kunne det vært noe? Lenke til kommentar
amund Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Heisann. Jeg har i den siste tiden sett litt etter ny skjerm, og jeg savnet veldig en funksjon som gjør at man kan sortere skjermene etter oppløsning. Noe slikt som, minimum ****x**** piksler, hvor man kan velge mellom de forskjellige oppløsningene som er akutelle på markedet i dag, eller noe. Noen som har innskudd til denne tanken? Kunne det vært noe? Så lenge vi oppgir høyde som én tallverdi, og bredde som én tallverdi er det mulig å sortere og filtrere etter oppløsning. Sorteringen støttes ikke per i dag, men vil komme i neste versjon av prisguiden. Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 5. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2007 Kjempeflott. Mye mer praktisk, siden folk sannsynligvis ser etter den og den oppløsningen når de leter etter ny skjerm. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg