E320CDI Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 hei, vi har fått oppdrag for å lage reklame film der temaet er "Bil" så det jeg lurer på om hvordan er det vi bør filme, hvordan kan det se bra ut. Vi har tenkt til å spørre om vi for lov til å filme hos en bilforhandler der det er lyst! også kom gjerne med noen redigerings tips Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 11. mars 2007 Del Skrevet 11. mars 2007 Hei! Tenkte jeg skulle komme med noen tips som gjør tråden din litt mer "attraktiv". 1. Holder du inne shift-knappen får du store bokstaver. Bruk dem. 2. Informasjon er alltid fint. Prøv å lag en litt mer beskrivende emnetittel, og ikke minst: Mer informasjon i tråden. Hva kan dere fra før? Hvordan utstyr har dere? osv. 3. Litt struktur i posten i form av riktig tegnsetting og linjeskift kan også hjelpe på. Lenke til kommentar
E320CDI Skrevet 16. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2007 Vi kan litt redigering og har vært på en klippe kurs også har vi en Sony kamera til en pris på ca 11000.- veit ike om det er bra nok Lenke til kommentar
stkmydla Skrevet 16. mars 2007 Del Skrevet 16. mars 2007 Vi kan litt redigering og har vært på en klippe kurs også har vi en Sony kamera til en pris på ca 11000.- veit ike om det er bra nok 8167192[/snapback] Hva kameraet koster har jo ikke så mye å si, er jo kvaliteten som teller. Du vet ikke hvilket Sony-kamera dere har da? Er det 3CCD? Hvor lyssterk er linsen? Hva slags klippekurs har dere vært på? Har dere erfaring fra noen tidligere produksjoner? Er veldig enig med Kenneth her, det hadde vært lettere å forstå om du hadde strukturert innlegget litt bedre, ikke minst! Hjelp til selvhjelp Lenke til kommentar
E320CDI Skrevet 16. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2007 Jeg veit ikke om hvor lyssterk linsen er, men kameraen sin modell er Sony Vi har vært på en kurs der vi skulle lage en kort film, og fikk dermed trimme litt av scene og sånne ting og lærte å bruke noen effecter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå