Varmo Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Brita Møystad Engseth er utrolig kul da...men blir nå dessverre tatt av lufta etter to programmer 8100132[/snapback] Dette har jeg ikke fått med meg, noen som vet årsaken? 8100685[/snapback] Veldig lave seertall 8100994[/snapback] Ok, kan legge til at mine favoritter er Dave Letterman og Jay Leno, best gjester og best humor. Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 (endret) Jay: God humor, men ikke så god på å intervjue. Conan: Sprø humor, vet aldri hva som venter deg Letterman: Ufattelig tørr humor. Virker som har har hastverk med å lire av seg de tørre vitsene til tider. Den eneste positive tingen jeg kan si om han, er at han er en dyktig intervjuer. Endret 7. mars 2007 av Uderzo Lenke til kommentar
Herpeederpee Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 Uten tvil David Letterman. Veldig god underholdning å se på showet hans.. God humor, har nesten ikke sett til noen dårlig gjester og Letterman gjengen finner på så mye morsomt. : ) Lenke til kommentar
Fredrik- Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 Jon Stewart er en av mine favs :] Lenke til kommentar
Sheldon C Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 Uten tvil David Letterman. Veldig god underholdning å se på showet hans.. God humor, har nesten ikke sett til noen dårlig gjester og Letterman gjengen finner på så mye morsomt. : ) 8105823[/snapback] Mye morsomt, men også en del internhumor som er vanskelig å forstå for ikke-amerikanere. Men god tidtrøyte. Lenke til kommentar
Mr.Karlsen Skrevet 8. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2007 (endret) De fleste som liker David Letterman har ikke kanalen CNBC og kan derfor ikke se Leno og Conan, De kan bare se letterman på NRK2. Leno er best Conan er også best ---DOUBLE LETTER WEEK YEAH!--- Se på Leno på CNBC klokken 23.00 hverdager og kl 21.00 i helgene. Conan kommer like etter Leno (23.45 og 21.45) hvis ikke noen bare laster ned episoder da Endret 8. mars 2007 av 77Bandit Lenke til kommentar
Jennifer Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 De fleste som liker David Letterman har ikke kanalen CNBC og kan derfor ikke se Leno og Conan, De kan bare se letterman på NRK2.Leno er best hva er det for noe å si. Folk kan faktisk ha en redelig grunn til å like Letterman bedre enn Leno. Og de fleste her laster jo ned både letterman og Leno og andre. Og ser ikke på showene på tv. Dessuten går ikke letterman på nrk2 Lenke til kommentar
Mr.Karlsen Skrevet 9. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2007 Det var da merkerlig, det gikk der før DOUBLE LETTER WEEK YEAH! Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 Will it float? Letterman er og blir kongen, selv når han har gjester som i utgangspunktet interesserer meg nada er det morsomt. Lenke til kommentar
Cyberfrog Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 Ja, Letterman er utvilsomt god. Men etter hundre "Martha Stewart måtte i fengsel"-vitser (og lignende kjendisvås) har ihvertfall jeg gått lei for lengst. Har visstnok noe med at kjendisnytt får alle amerikanere med seg, mens alle ikke er like opptatt av nyheter generelt. Jon Stewart skulle jeg gjerne sett mer av. Har bare sett "international edition" på CNN et par ganger. En annen morsom kar er komikeren Bill Maher. "Real Time with Bill Maher" er et slags direktesendt debattshow. Mannen er ikke akkurat politisk nøytral - han sier selv at halve amerika hater ham - men han er god. Lenke til kommentar
Mr.Karlsen Skrevet 12. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2007 Bill maher var gjest hos Leno for noen dager siden. Her har du bevis på at det GIKK på NRK2 http://www.nrk.no/programmer/sider/david_letterman-show/ Lenke til kommentar
Concubine Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 Letterman, now and forever. Lenke til kommentar
araziel Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 Jon Stewart og/eller Stephen Colbert, eller hvis du ikke kaller det talkshow: Conan. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 13. mars 2007 Del Skrevet 13. mars 2007 Blir vel strengt tatt David Letterman her. Er ikke akkurat det jeg ser mest på men Letterman har en egen vri på ting..og jah..det faller i smak. Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 13. mars 2007 Del Skrevet 13. mars 2007 Oprah og Dr. Phil. De engasjerer meg. Om enn ikke positivt... Lenke til kommentar
Mr.Karlsen Skrevet 14. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2007 Andre meninger? Lenke til kommentar
Galdust Skrevet 14. mars 2007 Del Skrevet 14. mars 2007 Slenger meg på David Letterman. Når han gliser, begynner jeg å glise Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå