Mr.Karlsen Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Hvilken talkshow vert liker du best, hva liker du han for og hvor ser du han. Noen amerikanske alternativ: The Tonight Show med Jay Leno Late Night men Conan O'Brian Last Call med Carson Daily La oss se deres meninger Lenke til kommentar
Jennifer Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 (endret) Letterman fordi han er eldst og best rett og slett synd Nrk slutta å sende han. men nette er jo en gudsgave. Oprah fordi hu er dronningen. Temaene og vesenet hun er gjør at hvert eneste show blir viktige og minnerike Endret 1. mars 2007 av Tanya Lenke til kommentar
Slikape Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Jeg har ikke sett Conan, Leno, Carson, Ferguson. Men ut i fra det jeg har sett må det bli Conan. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Ser ikke mye på sånne TV programmer. Men han jævern i AFV er god, selvom han er veldig amerikansk. Men AFV er det eneste jeg ser på på TV. og bare en gang iblant når det er på. Lenke til kommentar
Mimi Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Hva? Er det en programleder jeg hater, så er det han i AFV! Ler meg skakk av videone som blir sendt inn, men det er en annen sak. More vidoes, less talking please! Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Hos meg blir det rett og slett David Letterman. Han er og blir min favoritt talkshow-vert. Han har god humor, interessante gjester og artige diskusjoner. Dr.Phil er jo heller ikke så dårlig, om man kan kalle ham en talkshow-vert. Han er jo egentlig psykolog, men programmetg hans minner meg om talkshows så slik er det. Han er jo ganske så klok. Dessuten lærer jeg en hel masse av programmene hans. Dessuten klarer han alltid å dra inn en artig setning eller to selv ved de mest depressive samtaler med psykotiske mennesker. Snorre Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Flyttes til en mer egnet kategori. Lenke til kommentar
A.J Green Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Conan, lett. Letterman er for tørt og kjedelig for meg. Lenke til kommentar
Blacki Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Hos meg blir det rett og slett David Letterman. Han er og blir min favoritt talkshow-vert. Han har god humor, interessante gjester og artige diskusjoner. Dr.Phil er jo heller ikke så dårlig, om man kan kalle ham en talkshow-vert. Han er jo egentlig psykolog, men programmetg hans minner meg om talkshows så slik er det. Han er jo ganske så klok. Dessuten lærer jeg en hel masse av programmene hans. Dessuten klarer han alltid å dra inn en artig setning eller to selv ved de mest depressive samtaler med psykotiske mennesker. Snorre 8056582[/snapback] Dr.Phil er kul ja! Liker han mye mer en det Oprah fjollse... Lenke til kommentar
Øyh Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Jon Stewart er kongen, noen av kommentarene hans er så gjennomført geniale. Legg spesielt godt merke til hvordan han eier Crossfire-gutta Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 (endret) Letterman er kongen.. han tørr det Leno ikke tørr.. bare se på dette http://www.youtube.com/watch?v=iG0AY3A2v9c...related&search= du vil ALDRI! se Leno gjøre det PS: mye tyder på at jon stewart kommertil å overta etter Letterman slik som Conan skal når Leno gir seg i 2009 Endret 2. mars 2007 av Kebab GUD Lenke til kommentar
Exclusive Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Alf er helt klart den beste talkshow verten! Lenke til kommentar
Mr.Karlsen Skrevet 5. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2007 Jeg syns det er herlig og se på Leno og Conan på CNBC på kveldingane. dere burde prøve før dere dømmer han. Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Conan. Letterman blir for tørr... "iiihihihihiihihii.. my jokes are so funny" Lenke til kommentar
Mr.Karlsen Skrevet 7. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2007 Leno og Conan er egentlig best synes jeg Denne uka har conan noe som heter double letter week. Her blir noen personer stilt spørsmål helt til de blir sinte og hver gang de sier et ord med dobbel bokastav kommer ordet opp på sjermen og en mørk stemme sier det. Hysterisk morsomt. Se Video Lenke til kommentar
Sheldon C Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Brita Møystad Engseth er utrolig kul da...men blir nå dessverre tatt av lufta etter to programmer Lenke til kommentar
Mr.Karlsen Skrevet 7. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2007 (endret) Se videoen, dere pisser på dere (MOT SLUTTEN) Double Letter Week Yeah! Endret 7. mars 2007 av 77Bandit Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Brita Møystad Engseth er utrolig kul da...men blir nå dessverre tatt av lufta etter to programmer 8100132[/snapback] Dette har jeg ikke fått med meg, noen som vet årsaken? Lenke til kommentar
Sheldon C Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Brita Møystad Engseth er utrolig kul da...men blir nå dessverre tatt av lufta etter to programmer 8100132[/snapback] Dette har jeg ikke fått med meg, noen som vet årsaken? 8100685[/snapback] Veldig lave seertall Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå