Gå til innhold

Hvem er den beste talkshow verten?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Letterman fordi han er eldst og best rett og slett :) synd Nrk slutta å sende han. men nette er jo en gudsgave.

Oprah fordi hu er dronningen. Temaene og vesenet hun er gjør at hvert eneste show blir viktige og minnerike

Endret av Tanya
Lenke til kommentar

Ser ikke mye på sånne TV programmer. Men han jævern i AFV er god, selvom han er veldig amerikansk. Men AFV er det eneste jeg ser på på TV. og bare en gang iblant når det er på.

Lenke til kommentar

Hos meg blir det rett og slett David Letterman. Han er og blir min favoritt talkshow-vert. Han har god humor, interessante gjester og artige diskusjoner. Dr.Phil er jo heller ikke så dårlig, om man kan kalle ham en talkshow-vert. Han er jo egentlig psykolog, men programmetg hans minner meg om talkshows så slik er det. Han er jo ganske så klok. Dessuten lærer jeg en hel masse av programmene hans. Dessuten klarer han alltid å dra inn en artig setning eller to selv ved de mest depressive samtaler med psykotiske mennesker.

Snorre :)

Lenke til kommentar
Hos meg blir det rett og slett David Letterman. Han er og blir min favoritt talkshow-vert. Han har god humor, interessante gjester og artige diskusjoner. Dr.Phil er jo heller ikke så dårlig, om man kan kalle ham en talkshow-vert. Han er jo egentlig psykolog, men programmetg hans minner meg om talkshows så slik er det. Han er jo ganske så klok. Dessuten lærer jeg en hel masse av programmene hans. Dessuten klarer han alltid å dra inn en artig setning eller to selv ved de mest depressive samtaler med psykotiske mennesker.

Snorre :)

8056582[/snapback]

Dr.Phil er kul ja! :thumbup: Liker han mye mer en det Oprah fjollse... ;)

Lenke til kommentar

Leno og Conan er egentlig best synes jeg

Denne uka har conan noe som heter double letter week.

Her blir noen personer stilt spørsmål helt til de blir sinte og hver gang de sier et ord med dobbel bokastav kommer ordet opp på sjermen og en mørk stemme sier det.

Hysterisk morsomt.

Se Video

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...