tempozzz Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Er denne pc`n bra til spilling? http://www.komplett.no/k/ci.asp?sku=10238 Jeg skal bruke pc`n spesielt mye til bilspill men også litt krigsspill som battlefield 2. Er skjermkortet så bra at det bli klare fine bilder? Er pc`n sterk nok til å takle mange av dagens tunge spill? Lenke til kommentar
tmolberg Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 ville sagt den var temmelig bra. Er usikker på om den vil takle nye spill på veldig høy innstilling. Lenke til kommentar
ZayCon Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Den pc'n der er bra til spilling ; ) Bra CPU, mye ram og et bra skjermkort! Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Helt kurant Gamer-pc det der Skjermkortet er helt klart sterkt nok, ja. Lenke til kommentar
Muffinman Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Bra gamingpc det der. E6600, 8800 GTS 320 og 2BG ram skulle tilsi det. Om det var min skulle den blitt griseklokket, og da river den virkelig skinnet av pølsa. Men jeg er ikke så glad i MSI-kort. Lenke til kommentar
tempozzz Skrevet 1. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2007 Bra gamingpc det der. E6600, 8800 GTS 320 og 2BG ram skulle tilsi det. Om det var min skulle den blitt griseklokket, og da river den virkelig skinnet av pølsa. Men jeg er ikke så glad i MSI-kort. 8054839[/snapback] Takker for alle kloke svar Lenke til kommentar
Brombrom Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Skjermkortet er jo veldig bra.. Alt annet er bra. Så blir nok end bra spill-maskin Lenke til kommentar
tempozzz Skrevet 3. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2007 Skjermkortet er jo veldig bra.. Alt annet er bra. Så blir nok end bra spill-maskin 8057181[/snapback] Lenke til kommentar
Carnal Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 Bra gamingpc det der. E6600, 8800 GTS 320 og 2BG ram skulle tilsi det. Om det var min skulle den blitt griseklokket, og da river den virkelig skinnet av pølsa. Men jeg er ikke så glad i MSI-kort. 8054839[/snapback] Hvilke hovedkort bør man gå for med en PC med slike spec's da? Hva er dårlig med MSI el bedre med de andre? Spør for å lære. Lenke til kommentar
ZayCon Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 Blir omtrent det samme! Selv ville jeg valgt Asus ; ) Veldig overklokk vennlige, å går det galt er det en "restart" knapp på hovedkortet Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 Men jeg er ikke så glad i MSI-kort. 8054839[/snapback] Lyst til å utdype den der? Jeg har bare positive erfaringer med mitt MSI produserte HK. Lenke til kommentar
Nauz Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 (endret) Smaken er som baken også når det gjelder hovedkort. det kommer jo ann på åssen hovedkortet er, feks et billigkort fra asus er nok ikke bedre en et msi kort til 2k.. Selv har jeg gode erfaringer med Både Asus og Msi! Hvis du ikke skal overklokke noe så er ikke hk så farlig! Bare pass på at kortet har passiv kjøling, slik at det ikke bråker! Ellers ser pcen veldig fin ut:) Endret 4. mars 2007 av mr.nauz Lenke til kommentar
Muffinman Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 (endret) Men jeg er ikke så glad i MSI-kort. 8054839[/snapback] Lyst til å utdype den der? Jeg har bare positive erfaringer med mitt MSI produserte HK. 8076437[/snapback] Har vært ute for usedvanlig mange defekte kort fra denne produsenten i noen år, både billigkort og "halvdyre". Det utelukker imidlertid ikke at mange MSI-kort godt kan virke i 100 år. Endret 4. mars 2007 av Muffinman Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå