daruu Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Hei! jeg har akkurat skaffe meg en chippa xbox, å tenkte å legge in xbox media center på den. Har laste ned versjon 2.0.1 ifra sourceforge, men aner ikke hva jeg skal brenne til dvd?Er det noen som vet om en guide elns? Også ett anna problem jeg har; Når jeg starter xboxen med ett "vanlig" spill inni, får jeg sånn at jeg må sende xbox'en på service, feilkode 16. Hva kan jeg gjøre for å bli kvitt dette? Mvh Daniel Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Det enkleste blir vel å kjøre en Slayer evoX auto installer... Lenke til kommentar
daruu Skrevet 1. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2007 Takk for kjapt svar! Hvor finner man det? Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Søk, og du vil finne www.google.com Lenke til kommentar
daruu Skrevet 1. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2007 Hehe Fant noe noe nå som forhåpentligvis funker Takk for svar igjen Men hva med den error meldinga jeg får når jeg kjører "vanlige" spill? blir den borte når jeg får innstalla det? Lenke til kommentar
daruu Skrevet 1. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2007 Har nå fått brent slayer evox innstaller på en dvd, men jeg får fortsatt opp samme feilmeldinga når jeg starter xboxen! noen som har en ide om hva som kan være galt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå