AndreasGS Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Hallo! Er det noen som vet hvilke spill som funker bra på vista? Har prøvd bf2 og bf2142. BF2142 funket nesten, men det er så kjedelig Men BF2 funker kjempe dorlig. Må spille på den laveste grafikken osv. Også surrer det med alt. Finnes det noen andre kule spill som ikke krever mere enn pcen på vista? Annet enn steam-spilene? Lenke til kommentar
RogueAlien Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Hallo! Er det noen som vet hvilke spill som funker bra på vista? Har prøvd bf2 og bf2142. BF2142 funket nesten, men det er så kjedelig Men BF2 funker kjempe dorlig. Må spille på den laveste grafikken osv. Også surrer det med alt. Finnes det noen andre kule spill som ikke krever mere enn pcen på vista? Annet enn steam-spilene? 8054622[/snapback] Alle spillene som er merka med "Games for Windows" skal fungere bra i Vista slik jeg har lest. En annen ting er at så fungerer spill bedre på en kraftig maskin med Vista enn en kraftig maskin med XP. Mens med en middels pc vil det være motsatt. Dette er det jeg har lest på en undersøkelse som Gamespot gjorde. Lenke til kommentar
Belarnion Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Dette er jo en start: http://www.nvnews.net/vbulletin/showthread.php?t=86999 Lenke til kommentar
AndreasGS Skrevet 1. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2007 æsj ass. da må jeg skaffe meg en kraftig maskin da. hvor kraftig må den være a? SLI med 8800gtx kraftig? Lenke til kommentar
Avean Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Har spilt med Vista i snart over 1 måned nå og det er 64-bits også No problemo. Har møtt på noen hinder på veien men har løst dem alle Lenke til kommentar
RogueAlien Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 (endret) Her er en link til en av de Vista testene som Gamespot har gjort. Vista - Ready for Gaming? Hvis du leser igjennom den artikkelen så skulle du nok få noe bra info ihvertfall. Jeg er ingen expert men jeg tror Gamespot har litt peil. Noe mer enn det kan ikke jeg si..har ikke Vista enda og kommer nok til å vente litt. Endret 2. mars 2007 av RougeAlien Lenke til kommentar
KristianF Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 De fleste spill funker flott i Vista. Selv har jeg: 3500+ 2gb ram 6800GT Og den tar spill fint i Vista. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå