Camron Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Noen som spiller eller følger med på noe av det? Følger en del med på snooker, og spiller litt biljard som en hobby selv. Tenkte vi kanskje kunne diskutere det litt her. F.eks. er jeg usikker på noen regler innen 8ball når det gjelder å senke 8'ern? Lenke til kommentar
veggiss Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 gjelder samme for 8 ballen som for alle de andre, meld og senk. Lenke til kommentar
Camron Skrevet 1. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2007 Ok. Trodde kanskje det var noe spes. med hvor siste ball ble senket osv. Skal man melde på nytt for hvert støt, eller gjelder første melding resten av spillet? Lenke til kommentar
Galdust Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 (endret) Spiller bare litt 8 ball når jeg kommer over et bord, men jeg følger aktivt med på snooker (sjelden jeg ser en hel kamp i strekk, men...). Go Ronnie "The Rocket" O'Sullivan =P Endret 1. mars 2007 av Galdust Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Det er eit bord her eg bur, so eg speler ein gong i blant. Om nokon skulle vere interessert, so kan ein finne dei internasjonale reglane på Biljardforbundet.no, nærare bestemt her. Snookerreglar kan ein ogso finne på Snooker.no. Og apropos Ronnie O'Sullivan: Lenke til kommentar
Camron Skrevet 1. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2007 Har sjekka litt rundt på biljardforbundet.no, bra med regler der. Lenke til kommentar
veggiss Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 (endret) Ok. Trodde kanskje det var noe spes. med hvor siste ball ble senket osv. Skal man melde på nytt for hvert støt, eller gjelder første melding resten av spillet? 8055031[/snapback] du melder for hvert støt. hvis dere vil spille snooker online, www.thesnookerclub.com jeg har samme brukernavn der som her. Endret 4. mars 2007 av veggiss Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 Noen som spiller Snooker på Elmers pub i Oslo? Spiller der ofte på Søndager... Man ser jo aldri noen skandinaviske spillere på de profesjonelle turneringene, så jeg bare lurer på om noen vet om noen norske, eventuelt svenske spillere? Lenke til kommentar
Camron Skrevet 3. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2007 Hvor er denne Elmers Pub? Har spillt snooker et par ganger i Oslo, men kan ikke husker hva stedet heter. Det var ihvertfall et veldig fint sted med mange snookerbord, og ikke minst biljardbord. Lenke til kommentar
Core2Dude Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Har i det siste begynt å få øynene opp for hvor morro det er med biljard. De startet en biljardklubb der jeg bor for ikke så lenge siden, så jeg har begynt å gå der minst annen hver uke! Her hjemme så har vi hatt et mini-biljardbord som jeg har hatt det veldig morro med... men jeg begynner å tenke litt på et stort Forresten, her en dag var jeg med på en turnering de arrangerte der... og til min store forbauselse vant jeg både 8-ball-turneringen og 9-ball-turneringen... en av vennene mine sa til meg at jeg måtte se å få tak i et bord som jeg kunne ha hjemme siden jeg hadde sånne skills.. Og som sakt så har jeg faktisk tenkt veldig nøye på det! Men selvfølgelig så er jeg jo nybegynner så jeg skal ikke bruke så mye penger på det... har sett et bord på Biljardexperten til 4 600kr (rosewood 6,5') Noen som har noen anbefalinger til et nybegynnerbord? som koster under 9 000? PS: her er en youtubefilm av minibiljardbordet mitt som jeg har uploadet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå