pessimisten Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Hei... mobilen min (I-mate SP5) har nettopp vært på reperasjon og jeg har nå fått den tilbake. Det ser ikke som om de har endret noe (software messig) og det er heller ikke endret noe som jeg kan se(bortsett fra det jeg ba de fikse). Når jeg forsøker å Installere ClearVue suit (office-ish programmer) får jeg beskjed om at det ikke går og at jeg må oppdatere Device ROM. Hva betyr det og hva gjør jeg? Info: Vista Ultimate Windows mobile center Lenke til kommentar
TommyFM Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Hei... mobilen min (I-mate SP5) har nettopp vært på reperasjon og jeg har nå fått den tilbake. Det ser ikke som om de har endret noe (software messig) og det er heller ikke endret noe som jeg kan se(bortsett fra det jeg ba de fikse). Når jeg forsøker å Installere ClearVue suit (office-ish programmer) får jeg beskjed om at det ikke går og at jeg må oppdatere Device ROM. Hva betyr det og hva gjør jeg? Info: Vista Ultimate Windows mobile center 8054575[/snapback] Ser du har ganske mange spm ang din SP5. Gå til Smartmobil.no og les på forumet der.. Eget forum for windows baserte mobiler.. Din SP5 er den samme som HTC/Qtek 8310 som igjen er lik 8300, bortsett fra utseende.. Så les på 8300 og 8310 forumene.. På FAQen jeg har laget for 8300 står det en del, og resten finner du som regel i forumet.. Lykke til.. Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 1. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2007 (endret) Jeg har skjønt så langt at jeg må oppgradere... men er det da lurt å oppgradere til Device ROM'en til Qtek? Jeg vet at det er "like", men akkurat der burde det da være en forskjell? EDIT: har vært rundt på forumet du nevnte over og funent en del om ClearVue, men ikke mye om feilen min. Er det mulig å Installer Microsoft Mobile Office? Endret 1. mars 2007 av pessimisten Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå