Anders Moen Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 (endret) Driver å lager en ny side? til meg selv, og da bruker jeg en switch-kode av noe slag slik at URL adressa blir index.php?page=et_eller_annet Men under nyhetssida så er det slik at den henter ut nyheter som blir lagt til i databasen. Og da blir f. eks linken ?page=view&id=et_tall, men får det ikke til å fungere - den går bare til index.php?, altså forsida igjen. Noen som kan hjelpe? Edit: emnetittel forandret til løst, og feilen var jo så enkel som at jeg hadde glemt å lage siden som skulle være med (view.php) *flau* Endret 1. mars 2007 av Andy-Pandy Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Du kan jo se pa Mortz sitt includescript. http://mortz.tjokk.net Men du skal jo bare bruke $_GET['id'] og $_GET['page'] fordetom. Lenke til kommentar
Anders Moen Skrevet 1. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2007 Ja...jeg vet, og jeg fant ut feilen *flau* Hadde glemt å lage siden som heter view.php =/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå