Gå til innhold

xbox"n må på rep,,

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ring dette nummeret: 800 14 174.

Der forklarer du problemet. Noen dager senere kommer en fyr med en eske du skal putte Xboxen i. I esken er det en lapp med et telefonnummer du skal ringe (DHL). Ring det nummeret, så går det ca 2 dager, og da er en fyr på døra og henter Boxen din. Da går det 1-2uker, også får en ny/reparert tilbake :D Gjort det 2 ganger selv ;)

Endret av Amored
Lenke til kommentar

Lol... Det var jo nesten ikke tungvint...

Er det en vanlig xbox det er snakk om? Da kan du i tilfelle sende den hit til oss. Er det garanti på den, så leverer du den inn der hvor du kjøpte den, og forlanger å få en lånemaskin hvis rep tar mer enn en uke... Er det en xb360, så leverer du den der du kjøpte den, samme gjelder med låne maskin ;)

Lenke til kommentar

Er det en vanlig xbox det er snakk om? Da kan du i tilfelle sende den hit til oss. Er det garanti på den, så leverer du den inn der hvor du kjøpte den, og forlanger å få en lånemaskin hvis rep tar mer enn en uke... Er det en xb360, så leverer du den der du kjøpte den, samme gjelder med låne maskin ;)

8054731[/snapback]

Jeg dro til Elkjøp, hvor jeg hadde kjøpt konsollen, og de sa at jeg måtte gjøre nettopp det der. Og nei, det er absolutt ikke tungvint. Det eneste du trenger å gjøre er å ta 2 telefoner, og resten er det andre som tar seg av.

Lenke til kommentar

8054731[/snapback]

Jeg dro til Elkjøp, hvor jeg hadde kjøpt konsollen, og de sa at jeg måtte gjøre nettopp det der. Og nei, det er absolutt ikke tungvint. Det eneste du trenger å gjøre er å ta 2 telefoner, og resten er det andre som tar seg av.

8055108[/snapback]

Du tar da bare en telefon. Ringte til MS selv og dagen etter var DHL på døren og tok med seg boxen.

Lenke til kommentar

8054731[/snapback]

8055108[/snapback]

Du tar da bare en telefon. Ringte til MS selv og dagen etter var DHL på døren og tok med seg boxen.

8061864[/snapback]

Ikke alle DHL-folk som gidder å ta den med seg med en gang da. 1 eller 2 tlf spiller vel ingen rolle? Saken er at sånn skjer det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...