Kake24 Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 (endret) Om jeg kobler en AC adapter til en strømforsyning, uten at strømforsyningen er koblet til noen deler i en PC, da skal den vel starte? Les post 5 for det nye problemet. Endret 2. mars 2007 av Kake24 Lenke til kommentar
SirAmp Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 nei, du trenger å laske mellom noen av pinnene i ATX kontakten, husker ikke hvilken men det finnes det utallige poster om i forumet Lenke til kommentar
Chevelle Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 (endret) Jumpstart av psu finner du her. Endret 1. mars 2007 av Chevelle Lenke til kommentar
Kake24 Skrevet 1. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2007 (endret) Takk for hjelpen til deg også EDIT: Ok, da fikk jeg testet PSUen, men den lager en rar lyd. Når jeg skrur på strømmen så lager den en lyd som høres noe ut som om man f.eks holder en liten papirbit inn mot viften for å lage en lyd (slik som man kan gjøre med en sykkel). Fortod noen dette? Skrur jeg av strømmen så snurrer fortsatt viften en liten stund, men denne lyden kommer ikke nå som strømmen er borte. Skjer dette fordi strømforsyningen ikke er koblet til et hovedkort, eller kan det være noe galt med den? Endret 1. mars 2007 av Kake24 Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Kanskje noe tar borti viften? Lenke til kommentar
Kake24 Skrevet 1. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2007 (endret) Jeg kan ikke se noe som er borti viften. Burde jeg ikke høre denne lyden når viften sviver uten at strømmen er på, om det var noe som var borti den? Lyden er der kun om strømmen er på, jeg får vel undersøke dette litt bedre imorra tenker jeg Endret 1. mars 2007 av Kake24 Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Har du strømforsyning med sånn ekstra vifte på? Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Kan være PFC du hører. Strømforsyninger kan gi fra seg diverse lyder uten at det er noe galt. Lenke til kommentar
Kake24 Skrevet 2. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2007 Det er en helt ny corsair 520W. Jeg trodde ikke at den skulle lage en slik lyd? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå