Jiraya-Senin Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Halla. Jeg har aldri prøvd vannkjøling til CPU før, så jeg lurte på om noen kunne sett opp et brukbart og ikke alt for dyrt system for meg. Helst ikke så mye over 1000lappen. Hovedkortet er, DFI Lanparty UT nF590SLI-M2R/G. http://netshop.no/aspx/produkt/prdinfovnet.aspx?plid=37260 CPU er, AMD Athlon 64 X2 4600+ 2,4 Ghz BOXED . http://netshop.no/aspx/produkt/prdinfovnet.aspx?plid=40535 Lenke til kommentar
Hellemyr Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Bigwater har veldig fine vannkjølingsett til under 1000kr, som passer utmerket for nybegynnere. Dette er et fint sett til under 1000kr, ogher er et med en extra radiator til rett under 1000 lappen. Du får mye vannkjøling for pengene her, og det følger med en fin instruksjonsbok med tydelige bilder som viser hvoran man instalerer det. Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Anbefaler det som har en dobbel og en enkel radiator, har ikke dette selv, men tilsvarende med en trippel rad og er fornøyd med pumpe, tank og blokk som skal være helt likt. Lenke til kommentar
Hellemyr Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Om du har god plass, så er nok det dyreste å anbefale, ossen kabinett har du? @ Kuldesjokk, de settene som jeg har linket til bruker en andreledes pumpe enn den du har, om det er noe forskjell på de, bortsett fra utsende vet jeg ikke. Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 (endret) Om du har god plass, så er nok det dyreste å anbefale, ossen kabinett har du? @ Kuldesjokk, de settene som jeg har linket til bruker en andreledes pumpe enn den du har, om det er noe forskjell på de, bortsett fra utsende vet jeg ikke. 8062070[/snapback] Beklager synes den så lik ut... Og det med plass, han kan vel tre slanger ut et sted også la dual raden stå på utsiden.. Den har jo bein og greier... Endret 2. mars 2007 av Kuldesjokk Lenke til kommentar
Hellemyr Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Sabla stress med radiatoren ståendes på utsiden, jeg kjøpte helle nytt kabinett, og satt radiatoren inn. Det føger tilogmed en brakett til å sette i pci sporene på kabinettet, der det er 2 store hull og slange inn og slange ut, og et lite hull til strøm ledningen. Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Det med at den står på utsiden eller ikke kan være irriterende kan jeg ikke kommentere, men tenkte ytelses messig så ville den dual raden være fin... Lenke til kommentar
Hellemyr Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Vel, jeg merker ikke forskjell på vanntemperaturen om jeg bruker 120mm radiatoren eller ikke. Hadde pcen ståendes på pulten en liten tid, og da brukte jeg bare 240mm radiatoren, og merket ikke noe forskjell på temperaturer da, så om du bare skal kjøle en prosessor uten å være så veldig bekymret over varmen, så tror jeg det billige settet holder. Lenke til kommentar
Jiraya-Senin Skrevet 4. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2007 Har et Termaltake Tsunami.. kanje i minste laget? tenkte jeg skulle klokke cpu en så tror jeg vil gå for det dyreste forslaget;) takk til alle mvh Simon Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå