Gå til innhold

firefox portable død etter oppdatering.

Anbefalte innlegg

jeg oppdaterte firefox portable 2.0.0.1 til 2.0.0.2 i dag og nå funker det ikke lenger. noen som har vært borti det sammen, noen som har funnet en løsning? :hmm:

sitter på en maskin der jeg ikke kan installere firefox, og merker at etter bare noen minutter "mangler" det noe. :cry:

takker for hjelp.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

fant løsningen! :D

Updates: Is it ok to let Firefox update itself?

A. Yes. The ability to use the Firefox update system is preserved in Firefox Portable. The only difference is that it will ask you before doing it. This is because updates on flash ram drives will take quite a bit longer than an update on a hard drive (up to a few minutes) and you're more likely to run out of space. Be sure you have at least 35MB free as Firefox' updater won't check and will crash when it runs out of space. If this happens and Firefox Portable winds up corrupted, just install a new copy of Firefox Portable on top of your existing one (your data and settings won't be changed).

kilde:

Lenke til kommentar

Hva med å reinstallere 2.0.0.1..?

Jeg har ikke oppdattert til .0.2...

Har også .exe for .0.1 Portable på pcn om det hjelper..?

(husker ikke om man blir tvunget til å oppdatere til .0.2)

Edit: to late...

Kjøp dere større minnepenner folkens... :p

Endret av Scorpioen84
Lenke til kommentar

Det er mitt lille reservat på serveren. Installerte firefox der, og kunne da bruke den uten at en måtte installere hver gang på de forskjellige pceene hver gang jeg skulle bruke dem.

Edit: Leif

Endret av Dimanche
Lenke til kommentar
Det er mitt lille reservat på serveren. Installerte firefox der, og kunne da bruke den uten at en måtte installere hver gang på de forskjellige pceene hver gang jeg skulle bruke dem.

Edit: Leif

8078153[/snapback]

Smart, kan du kjøre programmet fra serveren på skolen da? jeg nøyer meg med å ha det på minnepennen jeg da. :p kan være greit å ha det med seg overalt særlig siden jeg nå driver på en pc som ikke er min der jeg ikke kan installere firefox. pc'en min er død. men skulle gjerne hatt mulighet til å synkronisere versjonen på minnepennen og pc. får vel google det i morra, men nå er det leggetid snart. skole i morra. :-(

Endret av hernil
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...