Aetius Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Ny versjon av Adobe Camera Raw er nå tilgjengelig. Les mer Lenke til kommentar
Jigsaw V Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Jeg kjørte plugginen, ingenting skjedde med Photoshop. Kan ikke åpne RAW filer i Photoshop. Hvordan Aktiverer jeg plugginen? Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Kva versjon av PS har du? Denne vil berre fungere på CS2 og nyare trur eg. Lenke til kommentar
Jigsaw V Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Kva versjon av PS har du? Denne vil berre fungere på CS2 og nyare trur eg. 8055421[/snapback] CS2 og verson 9 Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 CS2 og verson 9Det er det same. Instruksjonar for installasjon finn du her. Eg kopierer det inn og legg det i spoiler. To install with Adobe Creative Suite 2 or Photoshop CS2: 1. Exit Photoshop CS2. 2. Open My Computer. 3. Double-click Local Disk (C:). 4. Navigate to: (Please read directory carefully) Program Files/Common Files/Adobe/Plug-Ins/CS2/File Formats 5. Move the existing Camera Raw.8bi plug-in to another location (for example, a new folder on your desktop). Ensure you keep this version in case you need to revert back. 6. Copy the Camera Raw plug-in, Camera Raw.8bi, from the download into the same folder as Step 4. 7. Launch Photoshop CS2 or Adobe Bridge. NOTE: If generic camera thumbnails appear in Adobe Bridge, please follow the these steps: 1. Check to make sure the plug-in was installed in the correct directory in Step 6 above. 2. Start Adobe Bridge. 3. Choose Tools > Cache > Purge Central Cache. Important: Purging the Central Cache deletes cached thumbnail information for all folders. It also deletes labels, ratings, and rotation settings for read-only files (for example, files on a CD or locked files) or file formats that don't have XMP support. Lenke til kommentar
Jigsaw V Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Takk takk. Skal gjøre det. Lenke til kommentar
Upsaker Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 Det er bare å kopiere filen som ligger inn i zipfila inn i pluginsmappa til Photoshop Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg