Phrenetic Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Hei, Det jeg jeg rett og slett lurer på er; Hva kan jeg bruke psu nr2 til? Har hørt det kan bli en liten forsinkelse for å starte nr 2. Bootdisker bør vel da ikke bli brukt på denne, men hva med skjermkortet? kan jeg bruke 1 ifra den første psu`en og 1 ifra den andre (8800GTX trenger jo 2x12v) Eller kan dette være skadelig for kortet? -B- Lenke til kommentar
Hellemyr Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Om du kobler dem otntelig isammen, og ikke bruker den møkk kontakten som du finner på micrplex, så starter begge sammetidig, og da kan du kjøler alt du vil på psu no.2 Lenke til kommentar
Phrenetic Skrevet 3. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2007 (endret) Om du kobler dem otntelig isammen, og ikke bruker den møkk kontakten som du finner på micrplex, så starter begge sammetidig, og da kan du kjøler alt du vil på psu no.2 8062092[/snapback] Hehe. Prøvde den ifra Microplex, men pc`n bare skreik og ville ikke starte. Bytta den ut med den som fulgte med kabinettet og ingen problemer Endret 3. mars 2007 av Phrenetic Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 Han trenger vel bare å ta to "skjøtekabler" fra pin 12 og 13 på den PSUen som er koblet til HKet og koble de til pin 12 og 13 på PSU nummer 2. Da skal de starte samtidig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå