Gå til innhold

Har en IBM deskstar 75GXP med bad sectors, hva skal jeg gjør

Anbefalte innlegg

Kjøpte en IBM deskstar 75GXP fra itbutikken i februar i år. 6 måneder etter fikk jeg bad sectors. Jeg fiksa det med drive fitness fra IBM sine sider. Men etter det har den fått bad sectors flere ganger. Nå gidder jeg ikke mer.

Jeg sendte en mail til itbutikken og de sa at jeg skulle sende den til IBM. Er det noe som har opplevd det samme selv? Skal jeg sende den til IBM?

Hanstale

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei!

Jeg hadde det samme problemet med en IBM disk jeg kjøpte på Muliticom ifjor. Den sendte jeg tilbake til Multicom og spurte om jeg kunne få WDC tilbake. Og det gjorde jeg. :smile:

Hvis du ikke vil ha IBM disk igjen, så spør ITButikken om du kan få igjen ett annet merke. Kan hende de er like greie.

Lenke til kommentar

Sitter selv i samme posisjon nå, har 2 75gxp disker som jeg skal returnere, har hatt dem inne til "reperasjon" en gang hos komplett. Har også fiksa dem med Drivefitness programmet til IBM. Den ene får jeg fikset, den andre får jeg ikke formatert en gang. Slik var det sist gang jeg returnerte dem også, fikk jo seff begge tilbake, hvor Komplett sikkert bare formaterte og map'a vekk bad sectors. Er litt usikker på om jeg skal gidde og sende dem til Komplett, satse på å få ett annet merke, eller bare gå direkte til IBM med dem.

Har i grunnen ikke lyst på nye IBM disker.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...