Hanstale Skrevet 8. desember 2002 Del Skrevet 8. desember 2002 Kjøpte en IBM deskstar 75GXP fra itbutikken i februar i år. 6 måneder etter fikk jeg bad sectors. Jeg fiksa det med drive fitness fra IBM sine sider. Men etter det har den fått bad sectors flere ganger. Nå gidder jeg ikke mer. Jeg sendte en mail til itbutikken og de sa at jeg skulle sende den til IBM. Er det noe som har opplevd det samme selv? Skal jeg sende den til IBM? Hanstale Lenke til kommentar
HKRoed Skrevet 8. desember 2002 Del Skrevet 8. desember 2002 Hei! Jeg hadde det samme problemet med en IBM disk jeg kjøpte på Muliticom ifjor. Den sendte jeg tilbake til Multicom og spurte om jeg kunne få WDC tilbake. Og det gjorde jeg. :smile: Hvis du ikke vil ha IBM disk igjen, så spør ITButikken om du kan få igjen ett annet merke. Kan hende de er like greie. Lenke til kommentar
MaxPain Skrevet 8. desember 2002 Del Skrevet 8. desember 2002 Sitter selv i samme posisjon nå, har 2 75gxp disker som jeg skal returnere, har hatt dem inne til "reperasjon" en gang hos komplett. Har også fiksa dem med Drivefitness programmet til IBM. Den ene får jeg fikset, den andre får jeg ikke formatert en gang. Slik var det sist gang jeg returnerte dem også, fikk jo seff begge tilbake, hvor Komplett sikkert bare formaterte og map'a vekk bad sectors. Er litt usikker på om jeg skal gidde og sende dem til Komplett, satse på å få ett annet merke, eller bare gå direkte til IBM med dem. Har i grunnen ikke lyst på nye IBM disker. Lenke til kommentar
goggi Skrevet 8. desember 2002 Del Skrevet 8. desember 2002 Det er en produksjonsfeil på 75GXP-serien. De andre seriene fungerer greit etter det jeg har hørt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå