Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

hvorfor datamaskin slår av selv?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Last ned speedfan og sjekk hva temperaturer du ligger på... Hva har du av kjøling i maskina di?

8054307[/snapback]

takk. harddisk er bare 10 gb. men maskinen har bare 49,1 mb igjen. hvordan? jeg har prøvde å fjerne ting som unødvendig. jeg beholder resten av.

Lenke til kommentar
Start > Søk og trykk alle filer.. Så bare trykker du på søk uten å skrive inn noe. Sorter etter størrelse i listen over filene. Da bør du sjå hva som tar opp all plassen

8054844[/snapback]

ok. jeg vil at maskin starter om igjen som jeg kjøpte den uten å laste noe . men jeg har mista cd til maskin. kan det finnes software som løse?

Lenke til kommentar
Etter egene erfaring kan det være at kjøleren til CPU her gått tett av støv.. Prøv å ta av viften og rengjøre kjøleren.. vet ikke om det er bra, men jeg støvsugde :D

8054068[/snapback]

skal jeg ta av viften av barbær? jeg er kanskje redd for at den blit ødelagt :hmm:

Lenke til kommentar
Etter egene erfaring kan det være at kjøleren til CPU her gått tett av støv.. Prøv å ta av viften og rengjøre kjøleren.. vet ikke om det er bra, men jeg støvsugde :D

8054068[/snapback]

skal jeg ta av viften av barbær? jeg er kanskje redd for at den blit ødelagt :hmm:

Lenke til kommentar

Vis CPU er for varm må du nok åpne pc'en... Dette problemet hadde jeg og på min gamle bærbare, jeg åpnet den og støvsugde kjøleribba. Men om du åpner den så prøv å ikke ta på noen komponenter, kansje få noen som kan det til å hjelpe deg ;)

Lenke til kommentar
Vis CPU er for varm må du nok åpne pc'en... Dette problemet hadde jeg og på min gamle bærbare, jeg åpnet den og støvsugde kjøleribba. Men om du åpner den så prøv å ikke ta på noen komponenter, kansje få noen som kan det til å hjelpe deg ;)

8074852[/snapback]

jeg skal prøve det :cry: . men hvordan jorder jeg meg?

Lenke til kommentar
er det ikke farlig å åpne data og tar cpu av? hvordan jorder jeg meg? :hmm:

8077754[/snapback]

Hvis du ikke har erfaring fra PC-reparasjon, burde du ikke prøve å fikle med slikt selv. Det kan hende du gjør mer skade enn nytte. Få heller noen som kan dette til å hjelpe deg, eventuelt lever den til reparasjon.

Lenke til kommentar
er det ikke farlig å åpne data og tar cpu av? hvordan jorder jeg meg? :hmm:

8077754[/snapback]

Hvis du ikke har erfaring fra PC-reparasjon, burde du ikke prøve å fikle med slikt selv. Det kan hende du gjør mer skade enn nytte. Få heller noen som kan dette til å hjelpe deg, eventuelt lever den til reparasjon.

8080207[/snapback]

åja. jeg skal gjøre ikke det. men jeg fant ut at cpu er ikke galt. jeg tror at strømkabel kan være årsak. når jeg beveger data, den slår av seg selv. det er merkelig. betyr jeg må kjøpe nye?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...