:---{D Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Ja, jeg savner han. Blir det wrestligshow i år også? Det hadde vært noe. Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Det blir nok det ja, men nå blir det nerd mot nerd! Neida, håper at det blir wrestling. Kaptein Knoke og Mystiske Roy var morsomme Husker noen når han "beste" av de kom inn, og en ropte "Mor mi er større!"? Det var morsomt. Lenke til kommentar
Darth Reidar Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Utrolig nok, så var dette noe vi ikke fikk reklamert særlig for, fordi det skjedde ganske raskt, og selv fikk jeg ikke sett wrestling i fjor siden Claes sendte meg avsted for å sove. Er det flere som ønsker wrestling på The eXperience? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 Utrolig nok, så var dette noe vi ikke fikk reklamert særlig for, fordi det skjedde ganske raskt, og selv fikk jeg ikke sett wrestling i fjor siden Claes sendte meg avsted for å sove. Er det flere som ønsker wrestling på The eXperience? 8060617[/snapback] ja jeg vil se wrestling igjen, det er så unaturlig og ha på et lan at det bare er herlig. Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 Utrolig nok, så var dette noe vi ikke fikk reklamert særlig for, fordi det skjedde ganske raskt, og selv fikk jeg ikke sett wrestling i fjor siden Claes sendte meg avsted for å sove. Er det flere som ønsker wrestling på The eXperience? 8060617[/snapback] Med tanke på at wreslingen var det eneste kveldsshoet som virkelig trakk folk, tror jeg det lett kan arrangeres igjen. Jeg vil i alle fall se wresling Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 Hell yeah! Det var jo det beste med hele HWLAN. Lenke til kommentar
Neverio Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 hadde vært artig å hatt det der igjen ja Etter jeg så det på hw-lan i fjor så har jeg faktisk vært på noen wrestling show etter det.. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Wrestlingen var kos. Veldig trivelige folk som holdt på og. Dog, håper vi skaffer et mer effektivt presentasjonssystem, da det var noe herk å manuelt sette på hver presentasjonsvideo et visst antall ganger (aldri det samme) via en laptop og Winamp koblet til kontrollboksen for LED-skjermen (som forøvrig var jævlig tung å få på fingrene, for de som husker det). Lenke til kommentar
Fumler Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Det var ikke mange som satt på PC'ene sine da det var wrestling;) Jeg personlig synes det var kjempe kult med wrestling. Men det var MASSE som ble stjålet samtidig som det var wrestling :S Om dere ikke fikser bedre sikkerhet blir jeg nødt til å ta med meg mus/musematta og skjerm hvis jeg skal titte på wrestling. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 (endret) Wrestlingen var jo knall ifjor da. Et av dem store høydepunktene med HW-LAN2006. Viktig at vi får tilbake han fyren her, han klarte å få liv i publikum ihvertfall. ropte homo så jeg ble helt hes Klikk for å se/fjerne spoilerteksten nedenfor Endret 5. mars 2007 av PepsiCo Lenke til kommentar
Darth Reidar Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Forespørsel vedr wrestling er tatt hånd om. Denne gangen skal jeg ikke gå glipp av det, men skulle ikke forundre meg om det skjærer seg igjen. Utslitt og senga kaller.. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 5. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2007 Forespørsel vedr wrestling er tatt hånd om. Herlig. Jeg gleder meg... Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Wrestlingen var faktisk noe av det tøffere jeg har sett irl. Jeg hadde betalt for å se det igjen. Lenke til kommentar
hailgodset91 Skrevet 11. mars 2007 Del Skrevet 11. mars 2007 Å gleder meg til å se det igjen ass... Det var jo det beste av underholdning i fjor syntes jeg Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 11. mars 2007 Del Skrevet 11. mars 2007 Det her var jo nesten det eneste som trakk mye folk, utenom freewarekasting fra scena og sånn, de andre fikk ikke mye oppmerksomhet for å si det sånn, kanskje i gjennomsnitt 5-6 personer hver gang. Men Wrestling burde fikses ^^) Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 11. mars 2007 Del Skrevet 11. mars 2007 Det her var jo nesten det eneste som trakk mye folk, utenom freewarekasting fra scena og sånn, de andre fikk ikke mye oppmerksomhet for å si det sånn, kanskje i gjennomsnitt 5-6 personer hver gang. Men Wrestling burde fikses ^^) 8132315[/snapback] Godt poeng, bandene klarte vel aldri å skaffe mer enn 20-30 stykker. Det må ha vært litt kjipt for bandene =/ Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 11. mars 2007 Del Skrevet 11. mars 2007 Det satt jeg og tenkte på når de spilte og, må være kjipt å ikke få mer enn maks 20 stykker på en konsert, når du ser 1000 stykker sitte å nerde foran pcn.. Håper det blir bedre til høsten, det tror jeg det kan bli og, nå er det jo delt opp i deler og greier Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg