aDirdal Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Har mista en av de små ledningene som skal kobles på i enden av kontroll-kabelen, som igjen settes i selve xboxen... noen som vet om det går an å få kjøpt slikt noen plass? Noen som evt. har en til overs? På forhånd takk! Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Har mista en av de små ledningene som skal kobles på i enden av kontroll-kabelen, som igjen settes i selve xboxen... noen som vet om det går an å få kjøpt slikt noen plass? Noen som evt. har en til overs? På forhånd takk! 8053736[/snapback] Dette er feilpostet, det finnes en egen del for "spørsmål og svar - konsoll". Ellers tror jeg ikke du får kjøpt sånne korte ledninger for Xbox kontrollere. Du kan prøve å ringe til support, så får du en ny kontroll gratis i posten. Lenke til kommentar
PapaDon Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 (endret) selv fikk jeg ny kontroll fra support, men uka etter fant jeg ledningen på claes olsohn. Ulike nettbutikker (uten at jeg kommer på noen nå, men jeg lette lenge) har også slikt. Edit: fant det:) http://www.gameshop.se/?page=description&id=28161 Endret 1. mars 2007 av Pellepirat Lenke til kommentar
aDirdal Skrevet 1. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2007 selv fikk jeg ny kontroll fra support, Er en mistet ledning nok til å få tilsendt ny kontroll?? Hvordan går man frem i telefonen for å få dette til?? Kunne jo selvsagt ha kjøpt kabel selv, men hvorfor ikke benytte seg av denne generøsiteten fra microsoft? Lenke til kommentar
PapaDon Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 jeg spurte bare etter ledningen, men det hadde de ikke, derfor sendte de en hel kontoll:) Lenke til kommentar
A14 Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Hei Er det noen som har nr. til support jeg trenger en ledinig jeg og, jeg har lett på mange internett butikker men finner ikke den yterste delen av kontroll ledningen noe sted kansje suport blir løsningen for meg og... Lenke til kommentar
aDirdal Skrevet 1. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2007 (endret) De har 1,5 meters på Clas til 59kr... hadde den på lager på nettet hvertfall. Men det er jo verdt å prøve supporten. Du kan klikke deg ganske greit fram til support nummeret vià microsoft.no, og xbox linken i venstre marg tror jeg det var. Post en meldning når du har gjort det, og fortell hvordan det gikk :-) Lykke til. Endret 1. mars 2007 av aDirdal Lenke til kommentar
A14 Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 De har 1,5 meters på Clas til 59kr... hadde den på lager på nettet hvertfall. Men det er jo verdt å prøve supporten. Du kan klikke deg ganske greit fram til support nummeret vià microsoft.no, og xbox linken i venstre marg tror jeg det var. Post en meldning når du har gjort det, og fortell hvordan det gikk :-) Lykke til. 8058219[/snapback] ok takk takk skal skrive hvordan det jekk straks jeg har jort det Lenke til kommentar
Sund Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 http://www.clasohlson.no/Product/Product.aspx?id=257501 Lenke til kommentar
A14 Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 jeg har prøvd å finne nummeret til suport men finner det ikke noe sted! jeg har prøvd å sende en mail men jeg tror ikke det var til support det var noe annet xbox greier... Lurte på om dere som har snakket med suport kunnne gi meg nr.? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Vet at dette er en jævlig bump: 80014174, xbox kundeservice, skal ringe i morgen og gi tilbakemelding om noen er interesserte. Lenke til kommentar
xboxsupport Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 (endret) -- Endret 3. juli 2009 av xboxsupport Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Ja, men jeg har googlet litt, og har ikke funnet ut noe annet. Vet du noe jeg ikke vet? Lenke til kommentar
xboxsupport Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Ja, men jeg har googlet litt, og har ikke funnet ut noe annet. Vet du noe jeg ikke vet? Jupp. Ville skapt kaos hos oss om jeg hadde delt det med meg Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Jeg skal holde tett, om du mot formodning skulle slippe ut sensitiv informasjon. Men du vil vel ikke ut med noe angående topic? Lenke til kommentar
xboxsupport Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 (endret) -- Endret 3. juli 2009 av xboxsupport Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 "Min" topic: Jeg har rota bort den lille ledningen fra kontrollen til xboxen er det mulig å få den dekket, eller må jeg kjøpe en ny selv, og hvor? Forventer egentlig at jeg selv må erstatte, selv om jeg formulerte meg dårlig. Hit me. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 "Ledningen virker ikke lenger". Plutselig når jeg skudde på xboxen i dag så virket ikke ledningen lenger. Lånte ledningen til en kompis og den virka fint. Kan dere sende en ny? Tror jeg går for den hos Clas Ohlson da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå