Gå til innhold

Kontroll-ledning til Xbox

Anbefalte innlegg

Har mista en av de små ledningene som skal kobles på i enden av kontroll-kabelen, som igjen settes i selve xboxen... noen som vet om det går an å få kjøpt slikt noen plass? Noen som evt. har en til overs?

På forhånd takk!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har mista en av de små ledningene som skal kobles på i enden av kontroll-kabelen, som igjen settes i selve xboxen... noen som vet om det går an å få kjøpt slikt noen plass? Noen som evt. har en til overs?

På forhånd takk!

8053736[/snapback]

Dette er feilpostet, det finnes en egen del for "spørsmål og svar - konsoll".

Ellers tror jeg ikke du får kjøpt sånne korte ledninger for Xbox kontrollere. Du kan prøve å ringe til support, så får du en ny kontroll gratis i posten.

Lenke til kommentar
selv fikk jeg ny kontroll fra support,

Er en mistet ledning nok til å få tilsendt ny kontroll?? Hvordan går man frem i telefonen for å få dette til??

Kunne jo selvsagt ha kjøpt kabel selv, men hvorfor ikke benytte seg av denne generøsiteten fra microsoft? :)

Lenke til kommentar

Hei :)

Er det noen som har nr. til support jeg trenger en ledinig jeg og, jeg har lett på mange internett butikker men finner ikke den yterste delen av kontroll ledningen noe sted kansje suport blir løsningen for meg og...

Lenke til kommentar

De har 1,5 meters på Clas til 59kr... hadde den på lager på nettet hvertfall. Men det er jo verdt å prøve supporten. Du kan klikke deg ganske greit fram til support nummeret vià microsoft.no, og xbox linken i venstre marg tror jeg det var.

Post en meldning når du har gjort det, og fortell hvordan det gikk :-)

Lykke til.

Endret av aDirdal
Lenke til kommentar
De har 1,5 meters på Clas til 59kr... hadde den på lager på nettet hvertfall. Men det er jo verdt å prøve supporten. Du kan klikke deg ganske greit fram til support nummeret vià microsoft.no, og xbox linken i venstre marg tror jeg det var.

Post en meldning når du har gjort det, og fortell hvordan det gikk :-)

Lykke til.

8058219[/snapback]

ok takk takk skal skrive hvordan det jekk straks jeg har jort det :thumbup:

Lenke til kommentar

jeg har prøvd å finne nummeret til suport men finner det ikke noe sted!

jeg har prøvd å sende en mail men jeg tror ikke det var til support det var noe annet xbox greier...

Lurte på om dere som har snakket med suport kunnne gi meg nr.? :)

Lenke til kommentar
  • 2 år senere...
Gjest Slettet-EIV2CS

Vet at dette er en jævlig bump:

80014174, xbox kundeservice, skal ringe i morgen og gi tilbakemelding om noen er interesserte.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS

Jeg skal holde tett, om du mot formodning skulle slippe ut sensitiv informasjon. :)

Men du vil vel ikke ut med noe angående topic?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS

"Min" topic: Jeg har rota bort den lille ledningen fra kontrollen til xboxen er det mulig å få den dekket, eller må jeg kjøpe en ny selv, og hvor? Forventer egentlig at jeg selv må erstatte, selv om jeg formulerte meg dårlig.

Hit me.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS

"Ledningen virker ikke lenger". Plutselig når jeg skudde på xboxen i dag så virket ikke ledningen lenger. Lånte ledningen til en kompis og den virka fint. Kan dere sende en ny? :D

Tror jeg går for den hos Clas Ohlson da.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...