Mr. ve Skrevet 8. desember 2002 Del Skrevet 8. desember 2002 Lest litt om Natural-Selection... hva er det egentlikt det går ut på? Og er det noen andre _BRA_ mods til half-life? (hvis dere gidder, kan dere skrive hva de går ut på også? Takker) [ Denne Melding var redigert av: ^PaX^ på 2002-12-08 19:54 ] Lenke til kommentar
sjantiok Skrevet 8. desember 2002 Del Skrevet 8. desember 2002 Det finnes så mye bra mod'er til halflife at det er mye lettere å gi deg en adresse du kan kose deg med : http://www.planethalflife.com Lenke til kommentar
Den Polse Skrevet 11. desember 2002 Del Skrevet 11. desember 2002 Noen som vet om en bra coop mod til HL(Bortsett fra Sven)? Lenke til kommentar
glabba Skrevet 11. desember 2002 Del Skrevet 11. desember 2002 Natural Selection er en slags blanding av Starcraft og Alien vs Predator spillene. RTS + FPS! Ganske morsomt faktisk. Lenke til kommentar
CAT-scan Skrevet 11. desember 2002 Del Skrevet 11. desember 2002 Bare synd det tar så stor plass :razz: ISDN er no drit. Er det mye bugs og slikt? Jeg la merke til at det er en tidlig version som man kan laste ned, ser man dette på spillet eller? Lenke til kommentar
Tigeren Skrevet 11. desember 2002 Del Skrevet 11. desember 2002 Testa Natural Selection her en dag... virka ganske tøft, men jeg gadd ikke sette meg skikkelig inn i det. Regner med at hvis du setter deg inn i det, blir det kult! Virket som et tøft konsept med commander som bygger på starcraftvis, og resten springer rundt i 1. person. Hvem som vil kan springe å sette seg i commanderstolen, og gå ut som han ønsker.. Lenke til kommentar
Monsoon Skrevet 11. desember 2002 Del Skrevet 11. desember 2002 Day of Defeat er en ganske ok HL mod. Går ut på de siste store kampene mot naziene. Dvs du er nazi eller uniten. Jeg spillte det ofte før battlefield 1942 kom. NS er antagligvis ikke for alle typer gamere, men jeg anbefaller alle å prøve det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå