LanSat Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Hei jeg kjønenr ikke helt det med database. Når jeg har lagd en Counter strike source Clan side. Så trenger jeg hjelp med databasen , hva bruker jeg det til osv..? Lenke til kommentar
Met_Fredrik Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 For det første så heter det "skjønner", ikke for å virke frekk på noen måte, men jeg grøsser når jeg ser det der. Og for det andre så skjønner jeg fint lite av hva du mener med spørsmålet ditt. Når du har laget? Eller har du laget en side? Og hva trenger du database til? Lenke til kommentar
tZar Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Enig med Met_Fredrik, du må fortelle mer hva du ønsker å oppnå før vi kan hjelpe deg. Vil du at websiden skal være databasedrevet? Trenger du hjelp til utforming av database? Valg av database? Lenke til kommentar
LanSat Skrevet 2. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2007 Jo sry er ikke så veldig flink i Bokmål på noen ord. Jo Jeg har en side som er settet opp med html og css , men jeg lurer på hva databasen er og hva jeg lissom skal bruke den til. Lenke til kommentar
tZar Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Hvis du ikke vet hva en database er, eller hva du skal bruke det til, så er en god ide å kikke på http://en.wikipedia.org/wiki/Database for å danne deg et inntrykk om dette er noe du ønsker å benytte Lenke til kommentar
Met_Fredrik Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 Men hva har du tenkt av funksjoner på siden? Skal du ha et system hvor folk kan registrere seg? Eller skal du ha nyhetssystem eller hva vil du ha? Rams opp så kan vi hjelpe deg. Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 Bare sånn for ordens skyld. Det er ikke noe som sier at du er nødt til å ha en database. Det fungerer fint å ha en nettside uten database, der du kun benytter html og css. Ørjan... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå