Hjertevarm Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Hva er din beste salat? Noen favoritt ingredienser som bare MÅ være med? Lenke til kommentar
toazty Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 (endret) kylling , blanddet salat ( lollo rosso , isberg og ruccola) , paprika , rødløk, agurk , tomat, urtemarinert fetaost , , salt pepper og extra virgin oil , brød og hvitløksdressing\tsatsiki .. tsatsiki og fetaost er et "must" i en salat.. Endret 1. mars 2007 av toazty Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Er ikke så glad i paprika, tomat og løk. Sånn jeg pleier å lage salat er: - Isbergsalat - Kylling - Pasta - Osteterninger - Mais - Agurk Syns dette er godt med baguett til. Lenke til kommentar
mecha slin Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 avocado må med! Det er så ufattelig himmelsk i salaten, bare prøv (Samt andre ingredienser som er nevnt så klart) Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 Jeg er i utgangspunktet ingen salatspiser, men fikk servert for ikke så lenge siden en RÅSTRØKEN salat som virkelig hadde smak! Ingrediensene var (sånn ca) som følger: kinakål isberg relativt bra med vanlig løk litt rødløk ørlite kål rød paprika mais en symbolsk boks med oppskåret bogskinke soltørkede tomater <--- essensiellt!! agurk i bittesmå biter tomat i bittesmå biter noen få finhakkede jalapenos Salatost fra Gangstad Gårdsysteri <--- ESSENSIELT x2 (www.ysteri.no) dressing basert på lettrømme, majones, bittelitt saft fra sylteagurk, litt sukker og muligens en tåre grillkrydder. Men en enkel regel (etter min smak) er at salat blir bedre og bedre desto mer du har oppi (klart, før eller siden går det jo en grense). Så bland ivei! Lenke til kommentar
Neophus Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 (endret) kjapt og enkelt: stekt kylling(i strimler/terninger, og hvitløksmarinert), ruccola, hjertesalat, rødløk, tricolor paprika, cherrytomater, pizza/taco/revet ost, cæsar-dressing(med parmesan). Endret 4. mars 2007 av Neophus Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå